Administrativník pracovník/pracovnice personálního ředitele

Směnnost: Jednosměnný provoz
Min. požadované vzdělání: ÚSV s maturitou
Počet pracovních míst: 1
Pracovněprávní vztah: Pracovní poměr - zkrácený úvazek
Vhodnost pracovního místa pro typy zaměstnanců: OZP s maximálně 2. stupněm invalidity
Nabízená mzda: 5 500 Kč/měsíc
První kontakt e-mailem nebo telefonicky v době od 8:00 - 14:00 hodin.
VYHRAZENO PRO OZP
NÁPLŇ PRÁCE:
- administrativní práce pro personálho ředitele
- vyřizování firemní koresondence, elektronické pošty, telefonátů
- evidence a zakládání dokumentů
- péče o firemní prostory
PRACOVNÍ DOBA: zkrácený úvazek, pondělí až pátek dle dohody
POŽADUJEME:
- uživatelská znalost MS Office
- samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost, praxe výhodou
- příjemné vystupování a schopnost týmové spolupráce
- čistý trestní rejstřík
Co Vám můžeme nabídnout:
- perspektivu dlouhodobého a stálého zaměstnání
- práci v prostředí české společnosti
V případě zájmu nám zašlete životopis.
Pro doplňující informace volejte v pracovní dny od 8 do 14 hodin na bezplatnou linku: , příp. na mobilní čísla: , nebo pište na e-mail:
PROSÍME NENAVŠTĚVOVAT PRACOVIŠTĚ, KONTAKTNÍ OSOBA TAM NENÍ K ZASTIŽENÍ
Náborový příspěvek ve výši 5000,- Kč
- Bonus za doporučení kamaráda ve výši 3000,- Kč
- 25 dnů dovolené
Mapa umístění pracoviště:
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: OPTIMIA facility s.r.o. Lokalita: Brno Pracovní pozice: Administrativník pracovník/pracovnice personálního ředitele Směnnost práce Jednosměnný provoz Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 5 500 Kč/měsíc Nabídka přidána: 10. 5. 2025
Pracovní pozice aktivní
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativník pracovník/pracovnice personálního ředitele: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativník pracovník/pracovnice personálního ředitele?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 5 500 Kč/měsíc.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy OPTIMIA facility s.r.o..