Administrativní výpomoc do HR (m/ž)
Informace
administrativní výpomoc v oddělení náboru a employer brandingu
tvorba objednávek v interním systému
práce s balíčkem MS Office
korektury textů, případně drobné překlady (AJ/NJ)
spolupráce při evidenci a uskladnění reklamních předmětů
Co od vás očekáváme
SŠ/VŠ vzdělání (práce vhodná pro studenty nebo při MD/RD)
dobrá uživatelská znalost MS Office
pečlivost, důslednost a orientace na detail
časová flexibilita
znalost anglického nebo německého jazyka na komunikativní úrovni výhodou
Co vám nabízíme
spolupráci formou DPČ
finanční ohodnocení 195 Kč/hod
získání zkušeností v rychle se rozvíjející společnosti
možnost nahlédnout do chodu mezinárodní korporátní společnosti
místo výkonu práce: Praha 5 – Stodůlky
káva, čaj a voda k dispozici po celý den
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Lidl Česká republika s.r.o. Lokalita: Praha Odvětví práce: Administrativa Pracovní pozice: Administrativní výpomoc do HR (m/ž) Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 11. 6. 2025
Pracovní pozice aktivní
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní výpomoc do HR (m/ž): Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní výpomoc do HR (m/ž)?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Lidl Česká republika s.r.o..
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - Administrativa
Hledáte brigády v Praha? Podívejte se na všechy aktuální brigády a možnosti přivýdělků.