Administrativní specialista (smlouvy) do pohodové firmy

Praha hl.m.




Požadavky: Baví Tě práce v administrativě, smlouvy, koordinace a zvládáš třeba i občasnou komunikaci po telefonu? Jsi samostatná/ý a motivuje Tě pomáhat řešit administrativní problémy či občasné dotazy od zákazníků? Rád/a se učíš a chtěl/a by si se dál zapojovat do dění ve firmě?

Naším dlouholetým klientem je respektovaná společnost zabývající se oblastí financování a leasingu a momentálně pro ně obsazujeme pozici v jejich přátelském zákaznickým servisu.

***ADMINISTRATIVNÍ SPECIALISTA (smlouvy) do pohodové firmy***

Co můžeš od práce očekávat?

- při náběru smlouvy budeš prověřovat zadané údaje o vozidle

- součástí je i kontrola klienta v registrech, jeho bonitu a na tobě bude rozhodnutí, zda a za jakých podmínek mu poskytneme financování

- tvoje činnosti nebudou jednotvárné – budeš ověřovat příjem u fyzických osob i analyzovat finanční výkazy u společností

- čeká tě komunikace napříč společností a spolupráce na úpravách procesů

A co od Tebe očekává náš klient?

- Zkušenosti na obdobné pozici – administrativa, klientský servis

- Velkou výhodou je zkušenost z finančního, bankovního nebo pojišťovacího prostředí

- Dobře zvládáš nápor práce, umíš zůstat v klidu a dobře si nastavit priority

- Samostatnost, pracovitost, přátelskost

- Pokud mluvíš anglicky, je to super výhoda

A na co se můžeš těšit?

- Stabilní prostředí v nadnárodní společnost s rodinnou atmosférou, kde lidi pracují rádi (soudíme dle našich uchazečů, kteří nám dávají - pozitivní zpětnou vazbu z různých oddělení)

- Firma se zajímá o rozvoj zaměstnanců a máš tak reálnou možnost nejenom zapojovat se do dalších firemních projektů, ale zároveň ve společnosti růst a dál se vyvíjet

- Přátelský a pohodový tým

- Možnost HOME OFFICE - 2 dny v týdnu

- A samozřejmě bohatý BALÍČEK BENEFITU – 5 týdnů dovolené, 5 sick days, stravenky 130Kč/den, výhodný zaměstnanecký leasing, výhodný mobilní tarif, roční příspěvek na sport nebo kulturu, cafeterie, Multisport, penzijní připojištění atd. atd.

- A také možná odměna za Tvůj pracovní výkon

- Pracoviště Praha 6 - přímo na metru

PZN. Pracovní doba je do 17-18:00 (střídání se v rámci týmu, možnost i homeoffice) a cca 1x za měsíc nebo dva je "pracovní" sobota Z DOMOVA - 9-13hod.



Detaily o pracovním místě:
Lokalita: Praha hl.m.
Pracovní pozice: Administrativní specialista (smlouvy) do pohodové firmy
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: 37 000 Kč - 40 000 Kč
Nabídka přidána: 23. 5. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát    17 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
💡 Doporučuji: Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Nechte si zasílat upozornění na nové nabídky práce

Přidejte se bezplatně k 84 026 uživatelům.
  • Jak Vám pomůžeme při hledání práce?
    Nové nabídky práce každý den
    Inzeráty z portálů práce, agentur, zaměstnavatelů i úřadů práce na jednom místě
    Vyhledávat můžete z více než 100 000 pracovních míst
    Přístup do Akademie HitPráce s videi pro Váš profesní růst
    Nastavte si svůj profil uchazeče a zjednodušte si hledání práce
    Snadné odpovídání na inzeráty jedním klikem
    Nechte si zasílat nabídky práce z Vaší lokality a dle Vašich preferencí
    Získejte kontrolu nad Vašimi oblíbenými inzeráty
    Pomůžeme Vám v nalezení nové práce
    Veškeré služby pro uchazeče jsou bezplatné
    Důvěřuje nám již přes 110 000 lidí
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní specialista (smlouvy) do pohodové firmy ve městě Praha hl.m.? Pošlete svůj životopis firmě ještě dnes.