Administrativní specialista/ka

Easy-práce.cz - Nabídka práce a volných pracovních míst

Pro našeho klienta, obchodní společnost, která se zabývá spotřebním materiálem v oblasti desinfekce, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Administrativní specialista.

Náplň práce:

* Administrativní agenda spojená se soutěžemi a zakázkami (studium zadání, koordinace podkladů v týmu, příprava a kompletace nabídek, kontrola správnosti)
* Práce s databázemi, dokumenty a firemním softwarem
* Koordinace a organizace administrativních činností, komunikace s úřady, dodržování termínů a řízení hladkého chodu svěřených procesů
* Správa a tvorba ceníků – dle pokynů a potřeb obchodního oddělení
* Občasná interakce se zahraničními dodavateli (písemně anglicky)
* Pracovní doba částečně flexibilní: pevné jádro 9:00 – 14:00, ideálně 8:00 – 16:00

--strong--Očekáváme:--/strong--

* SŠ/VŠ vzdělání administrativního či ekonomického směru, případně odpovídající praxi
* Praxi v administrativě – praxe ve zdravotnickém nebo kosmetickém oboru výhodou
* Dobrou znalost práce na PC (MS Office), zkušenost se systémy SAP, HELIOS apod. výhodou
* Angličtinu minimálně na úrovni B1, co se porozumění textu týká ideálně B2
* Positivní mysl, smysl pro pořádek, zodpovědnost
* Zvládnutý time management, schopnost prioritizovat

--strong--Nabízíme:--/strong--

* Pracovní poměr na HPP
* Nadstandardní nástupní mzdu
* Možnost navýšení mzdy po zapracování
* Půlroční bonusy
* 25 dní dovolené (20 dní + po roce navíc 5 dní)
* Příspěvek na stravování (peněžní)
* Příspěvek na penzijní připojištění (po 1 roce)
* Moderní, individuálně klimatizované kancelářské prostory, příjemné a klidné prostředí
* Stravování na pracovišti
* Výborná obslužnost MHD, možnost parkování hrazeného společností
* Služební notebook
* Možnost částečné práce z domova po zapracování a dohodě
* Teambuildingy, odborná školení a jazykové kurzy hrazené společností

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

--strong--Benefity--/strong--
* Bonusy/prémie
* Notebook
* Příspěvek na penzijní/životní připojištění
* Stravenky/příspěvek na stravování
* Dovolená 5 týdnů
* Vzdělávací kurzy, školení
* Občerstvení na pracovišti
* Možnost občasné práce z domova
* Firemní akce
Požadujeme:
Angličtina - Mírně pokročilá
Vzdělání:
SŠ s maturitou
Pozice:
Pracovník back office, Referent, Administrativní pracovník, Asistentka
Typ pracovního poměru:
Plný úvazek

  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: PŘEDVÝBĚR.CZ a.s.
    Lokalita:
    Pracovní pozice: Administrativní specialista/ka
    Směnnost práce Plný úvazek
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: neuvedeno
    Nabídka přidána: 3. 10. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

Práce Administrativní specialista/ka: Často kladené otázky

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy PŘEDVÝBĚR.CZ a.s..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní specialista/ka ve městě ? Pošlete svůj životopis firmě PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. ještě dnes.
0.1192