Administrativní pracovník v tiskárně (PO-PÁ na 8 hod.)

Praha


Informace
Komunikace poptávek z eshopu.

Náplň práce:

- práce na PC v informačním systému

- koordinace výroby u našich dodavatelů

- kontrola dodržování termínů

- kontrola dat od zákazníků

Práce na 8 hod. od pondělí do pátku. PO-PÁ od 7 do 15:30 (nebo dohoda)

Pojďte se přidat ke skvělému kolektivu.
Co od vás očekáváme
Znalost práce na PC, pečlivost, komunikativnost, odpovědnost. Zkušenosti s prací v tiskárně není podmínkou (zaškolíme Vás).

Požadujeme základní znalost grafiky a polygrafie.

V případě pracovníků z UA je nutná dobrá znalost českého jazyka.
Co vám nabízíme
Práci v příjemném prostředí a kolektivu. Korektní jednání a stálé zaměstnání na HPP.

Pružná pracovní doba s možností příležitostného HO.

  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: powerprint s.r.o.
    Lokalita: Praha
    Odvětví práce: Administrativa
    Pracovní pozice: Administrativní pracovník v tiskárně (PO-PÁ na 8 hod.)
    Směnnost práce Plný
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: neuvedeno
    Nabídka přidána: 3. 9. 2025
    Pracovní pozice aktivní
    Požadavky na kandidáta
    Min. vzdělání Středoškolské
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

Práce Administrativní pracovník v tiskárně (PO-PÁ na 8 hod.): Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovník v tiskárně (PO-PÁ na 8 hod.)?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy powerprint s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní pracovník v tiskárně (PO-PÁ na 8 hod.) ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě powerprint s.r.o. ještě dnes.
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - Administrativa
0.1129