Administrativní pracovník v terénu, až 200 Kč/hod!
Informace
Hledáme administrativního pracovníka, který se bude podílet na řešení administrativy a dalších činností v terénu.
Náplň práce:
- Vedení pohovorů
- Kontrola podkladů a vytváření pracovních smluv
- Komunikace se zaměstnanci
- Řešení administrativních úkonů (zadávání smluv do systému, komunikace s novými zaměstnanci)
- Práce na různých místech v Praze dle potřeb
Co od vás očekáváme
- Odpracovat alespoň 20-25 hodin týdně (4-5 hodin, 5 dní v týdnu)
- Praxe v administrativě výhodou
- Výborné organizační a komunikační schopnosti
- Flexibilitu a ochotu pracovat v terénu
- Pečlivost a schopnost zvládat více úkolů současně
Co vám nabízíme
- Flexibilní plánování směn
- Nástupní mzdu od 170 Kč/hod
- Spolupráci na DPP
- Peníze vždy včas na účtu
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: 21 Consult Group s.r.o. Lokalita: Praha Odvětví práce: Administrativa Pracovní pozice: Administrativní pracovník v terénu, až 200 Kč/hod! Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 170 - 200 Kč Nabídka přidána: 24. 4. 2025
Pracovní pozice aktivní
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní pracovník v terénu, až 200 Kč/hod!: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovník v terénu, až 200 Kč/hod!?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 170 - 200 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy 21 Consult Group s.r.o..
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - Administrativa
Hledáte brigády v Praha? Podívejte se na všechy aktuální brigády a možnosti přivýdělků.