Administrativní pracovník (Sokolov)
- Budete zpracovávat administrativu spojenou s chodem pobočky – faktury, objednávky, příjemky, evidenci dokumentů.
- Podporovat regionálního manažera při každodenní organizaci práce.
- Komunikovat se zákazníky při vyřizování objednávek, zakázek, dotazů nebo reklamací.
- Koordinovat základní provozní záležitosti pobočky (např. příjem a výdej zboží, kontrola zásob v systému).
- Spolupracovat s kolegy z obchodu, montáží, logistiky, skladu či marketingu a připravovat pro ně potřebné podklady.
- Pomáhat s přípravou reportů a evidencí výsledků pobočky.
Nabídka: - Práci, kde se rozhodně nebudete nudit – každý den přinese jiné úkoly.
- Stabilní zázemí firmy s více než 30 lety historie.
- Podporu regionálního manažera i kolegů z celé firmy.
- Možnost profesního růstu a dalšího rozvoje.
- Pracovní poměr na 1 rok, následně s možností prodloužení na dobu neurčitou.
- Nástup možný ihned!
- Lokalita: Pobočka Sokolov - K. H. Borovského 405, 356 01 Sokolov
Požadavky: - Jste pečliví, zodpovědní a máte smysl pro pořádek v administrativě?
- Dokážete si zorganizovat práci, plnit úkoly podle priorit a dotahovat je do konce?
- Hledáte stabilní práci, kde budete přirozenou oporou manažera a celého týmu?
Pokud jste odpověděli 3x ano, pak hledáme právě vás!
- Podrobné informace o nabídce práce
Lokalita: Sokolov Pracovní pozice: Administrativní pracovník (Sokolov) Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 14. 9. 2025
Pracovní pozice aktivní
Práce Administrativní pracovník (Sokolov): Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovník (Sokolov)?
Práce je nabízena v lokalitě Sokolov.