Administrativní pracovník
Co budete dělat?
Zpracovávat administrativu spojenou s chodem pobočky – faktury, objednávky, příjemky, evidenci dokumentů.
Podporovat regionálního manažera při každodenní organizaci práce.
Komunikovat se zákazníky při vyřizování objednávek, zakázek, dotazů nebo reklamací.
Koordinovat základní provozní záležitosti pobočky (např. příjem a výdej zboží, kontrola zásob v systému).
Spolupracovat s kolegy z obchodu, montáží, logistiky, skladu či marketingu a připravovat pro ně potřebné podklady.
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Klíčové centrum - Sokolov Lokalita: Sokolov Pracovní pozice: Administrativní pracovník Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 6. 9. 2025
Pracovní pozice aktivní
Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Práce Administrativní pracovník: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovník?
Práce je nabízena v lokalitě Sokolov.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Klíčové centrum - Sokolov.
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní pracovník ve městě Sokolov?
Pošlete svůj životopis firmě Klíčové centrum - Sokolov ještě dnes.