Administrativní pracovník

Sokolov


Co budete dělat?

Zpracovávat administrativu spojenou s chodem pobočky – faktury, objednávky, příjemky, evidenci dokumentů.

Podporovat regionálního manažera při každodenní organizaci práce.

Komunikovat se zákazníky při vyřizování objednávek, zakázek, dotazů nebo reklamací.

Koordinovat základní provozní záležitosti pobočky (např. příjem a výdej zboží, kontrola zásob v systému).

Spolupracovat s kolegy z obchodu, montáží, logistiky, skladu či marketingu a připravovat pro ně potřebné podklady.

Pomáhat s přípravou reportů a evidencí výsledků pobočky.


Nabídka: Co nabízíme?

Práci, kde se rozhodně nebudete nudit – každý den přinese jiné úkoly.

Stabilní zázemí firmy s více než 30 lety historie.

Podporu regionálního manažera i kolegů z celé firmy.

Možnost profesního růstu a dalšího rozvoje.

Pracovní poměr na 1 rok, následně s možností prodloužení na dobu neurčitou.

Nástup možný ihned!

Lokalita: Sokolov


Požadavky: Je tahle práce pro vás?

Jste pečliví, zodpovědní a máte smysl pro pořádek v administrativě?

Dokážete si zorganizovat práci, plnit úkoly podle priorit a dotahovat je do konce?

Hledáte stabilní práci, kde budete přirozenou oporou manažera a celého týmu?

Pokud jste odpověděli 3x ano, pak hledáme právě vás!


Poznámka: Co bude výsledkem vaší práce?

Dobře fungující pobočka, kde je vše správně zaevidováno, objednávky i doklady jsou zpracované včas a obchodní tým má administrativní podporu, kterou potřebuje. }

Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

Práce Administrativní pracovník: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovník?

Práce je nabízena v lokalitě Sokolov.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní pracovník ve městě Sokolov? Pošlete svůj životopis firmě ještě dnes.
0.0984