Z DOMOVA
Administrativní pracovník/pracovnice – zkrácený úvazek (vyhrazeno pro OZP) Homeoffice

Administrativní pracovník/pracovnice – zkrácený úvazek (vyhrazeno pro OZP)

Místo výkonu práce: Praha

Pracovní úvazek: zkrácený, 30 hodin týdně

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr (HPP)

Mzda: 16 640 Kč/měsíc, navýšení po zkušební době

Práce z domova

Náplň práce:

  • Administrativní podpora pro oblast Čechy
  • Skenování, kopírování dokumentů
  • Zajišťování chybějících podkladů k nástupu zaměstnanců
  • Komunikace s personalistkou v Ostravě
  • Běžné administrativní činnosti

Požadujeme:

  • Ukončené středoškolské vzdělání
  • Znalost práce na PC – zejména MS Office (Word, Excel, Outlook)
  • Pečlivost, samostatnost, zodpovědnost a organizační schopnosti
  • Pozice je určena výhradně pro osoby se zdravotním postižením (OZP)

Nabízíme:

  • Zkrácený pracovní úvazek 30 hodin týdně
  • Stabilní zaměstnání na HPP
  • Přátelský kolektiv a podpora při zaškolení
  • Měsíční mzda 16 640 Kč s navýšením po zkušební době

Nástup Ihned

Odpovědět na inzerát
    42 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
Zajímavé nabídky práce v okolí:

Práce Administrativní pracovník/pracovnice – zkrácený úvazek (vyhrazeno pro OZP) Homeoffice: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovník/pracovnice – zkrácený úvazek (vyhrazeno pro OZP) Homeoffice?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy ČOS - Česká ochranná společnost a.s..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní pracovník/pracovnice – zkrácený úvazek (vyhrazeno pro OZP) Homeoffice ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě ČOS - Česká ochranná společnost a.s. ještě dnes.
0.0985