Administrativní pracovník / pracovnice v cestovní kanceláři

Praha hl.m.


Administrativní pracovník / pracovnice v CK se zaměřením na školní kolektivy

Agentura Wenku s.r.o.

Jsme cestovní kancelář pro školní kolektivy. V průběhu celého roku realizujeme pro školy adaptační kurzy, školy v přírodě, lyžařské a sportovní kurzy, školní výlety a další.

Více informací o společnosti naleznete na www.wenku.cz

Jako firma o 5 kmenových zaměstnancích a cca 80 externistech se maximálním možným způsobem snažíme o potlačení hierarchie. Každý člen týmu má možnost ovlivnit směřování firmy. Nejen, že taková možnost existuje, ale související diskuse mají svůj prostor a jsou podporovány.

Nabízíme svobodu, flexibilitu i podílení se na fungování firmy. Hledáme zodpovědnost, otevřenost a chuť se učit.

Hledáme nového kolegu/kolegyni na HPP, energického a samostatného nadšence, který se postará o kompletní administrativní zajištění našich akcí.

Náplň práce:

• Komplexní administrace akcí: Příprava a sestavení nabídky a prodej – Příprava podkladů pro akce – Zajištění pojištění klientů včetně vyřizování storna – Vyhodnocování zpětných vazeb jejich zapracování

• Komunikace s klienty: Komunikace s odběrateli (školy, resp. ředitelé škol a učitelé)

• Komunikace s dodavateli: Aktivní komunikace s ubytovateli v ČR i zahraničí – Aktivní komunikace s dopravci – vyhledávání nových kontaktů

• Aktivní účast na směřování firmy a tvorbě nabídky: Jsme pětičlenný tým a vše nové tvoříme ve společné diskusi

• Příležitostná účast na akcích: Možnost osobní účasti na akcích mimo hlavní sezónu, případně jako záloha




Nabídka: • Pracovní smlouvu na dobu 1 roku, následné prodloužení na dobu neurčitou

• Flexibilní pracovní dobu – každý je u nás zodpovědný za to, že je jeho práce hotová a je na něm, kdy a jak ji udělá

• Možnost práce na home office s přítomností v kanceláři minimálně 3x týdně – jsme svobodní, ale bez komunikace to nejde

• Sezónní nasazení vyvážené volnem o školních prázdninách, zejména letních

• Dovolená dle potřeby (s ohledem na uvedené sezóny)

• Služební notebook, telefon a internet

• Interní databázi usnadňující potřebnou administrativu s prvky automatizace

• Možnost podílet se na rozvoji a směřování svobodné firmy i vývoji interních nástrojů

• Podpora dalšího vzdělávání

• Příspěvek na stravování a příspěvky na nákup sportovního a jiného vybavení

• Dobrou kávu, čaj a další občerstvení při práci

• Možnost zapůjčení bohatého firemního materiálu

Místo práce: Praha

Termín nástupu: ideálně červen 2025 - dle dohody

V případě, že Vás tato pracovní pozice zaujala, zašlete nám, prosím, Váš životopis s názvem pracovní pozice, o kterou se ucházíte.

Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: .




Požadavky: • SŠ vzdělání - vhodné i pro absolventy

• Vyvážení svobodného přístupu vlastní zodpovědností a aktivní komunikací

• Zkušenost s kancelářskou prací a uživatelskou znalostí nástrojů MS 365

• Zkušenost s prací v cestovním ruchu nebo ve školství výhodou

• Prodejní a marketingové dovednosti

• Ochotu sezónního nasazení

• Samostatnost

• Kreativitu a přinášení nových podnětů

• Zájem o možnosti využití AI v práci výhodou

• Překvapte nás / Rádi se naučíme něco nového / Rádi se pobavíme





  • Podrobné informace o nabídce práce
    Lokalita: Praha hl.m.
    Pracovní pozice: Administrativní pracovník / pracovnice v cestovní kanceláři
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: neuvedeno
    Nabídka přidána: 7. 5. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:

Práce Administrativní pracovník / pracovnice v cestovní kanceláři: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovník / pracovnice v cestovní kanceláři?

Práce je nabízena v lokalitě Praha hl.m..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní pracovník / pracovnice v cestovní kanceláři ve městě Praha hl.m.? Pošlete svůj životopis firmě ještě dnes.
0.1354