Administrativní pracovník/pracovnice
Informace
Náplň práce:
• asistentka ředitelky odboru správy úhrad a ekonomie;
• evidence majetku;
• vedení, kontrola a uzavírání přidělených spisů ve spisovém informačním systému;
• vyúčtování tuzemských a zahraničních cestovních příkazů;
• zpracovávání výkazů pro výplatu mezd zaměstnanců odboru.
Co od vás očekáváme
• střední vzdělání s maturitní zkouškou;
• uživatelskou znalost práce na PC - MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook);
• organizační, koordinační a komunikační schopnosti;
• samostatnost, systematičnost a schopnost řešit problémy;
• pečlivost a spolehlivost;
• ochotu dále se vzdělávat a učit se novým věcem;
• trestní bezúhonnost;
• dosažení věku 18 let;
• plnou svéprávnost;
• potřebnou zdravotní způsobilost.
Co vám nabízíme
• 9. platovou třídu (rozpětí dle dosažené praxe 23 110 – 33 220 Kč) + osobní příplatek + mimořádné finanční odměny v závislosti na odvedené práci;
• 5 týdnů dovolené + 5 dnů indispozičního volna;
• stravenkový paušál, příspěvek na penzijní připojištění nebo příspěvek na životní připojištění, odměny k životním a pracovním výročím;
• práce v centru Prahy (Praha 1, Kozí 4).
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Český báňský úřad Lokalita: Praha Odvětví práce: Administrativa Pracovní pozice: Administrativní pracovník/pracovnice Směnnost práce Plný Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 29 000 Kč - 40 000 Kč Nabídka přidána: 15. 9. 2025
Pracovní pozice aktivníPožadavky na kandidáta
Min. vzdělání Středoškolské
Práce Administrativní pracovník/pracovnice: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovník/pracovnice?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Český báňský úřad.
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - Administrativa