ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/ PRACOVNICE, POMOCNÝ/POMOCNÁ ÚČETNÍ
Směnnost: Jednosměnný provoz
Min. požadované vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Počet pracovních míst: 1
Pracovněprávní vztah: Pracovní poměr - plný úvazek
Vhodnost pracovního místa pro typy zaměstnanců: OZP s maximálně 2. stupněm invalidityZdravé osoby
Nabízené výhody k volnému místu:
- Naturální výhody (výrobky společnosti každý měsíc zdarma)
- Jízdní výhody (po zapracování služební automobil)
- Zvláštní prémie (prémie 0-100 %)
- Jiné výhody (stravenkový paušál)Jazyky:
- Angličtina - Aktivní (výhodou )
- Němčina - Aktivní (výhodou)
- Ruština - Aktivní (výhodou)Nabízená mzda: 25 000 - 35 000 Kč/měsíc
28.5.2025 - administrativní podpora vedení společnosti, obchodního oddělení, vytváření a evidence objednávek u dodavatelů, skladová evidence (výdejky, příjemky, převodky, výroba), tvorba kalkulací, tabulek a přehledů v excelu, práce s podnikovým systémem, ukládání dokladů do podnikové evidence, vystavování dokladů pro expedici, dodací listy, vydané faktury. Min. SŠ, praxe a zkušenosti z výrobního podniku, výborná znalost MSA Office, zejména MS Excel výhodou, znalost účetního programu POHODA výhodou, znalost AJ/RJ/NJ výhodou. Vhodné i pro OZP. KONTAKT: Tomková Marie Ing., e-mail:
Místo výkonu práce: Lanžhot
Mapa umístění pracoviště:
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: E.U.D.GROUP, a.s. Lokalita: Břeclav Pracovní pozice: ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/ PRACOVNICE, POMOCNÝ/POMOCNÁ ÚČETNÍ Směnnost práce Jednosměnný provoz Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 25 000 - 35 000 Kč/měsíc Nabídka přidána: 1. 6. 2025
Pracovní pozice aktivní
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/ PRACOVNICE, POMOCNÝ/POMOCNÁ ÚČETNÍ: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/ PRACOVNICE, POMOCNÝ/POMOCNÁ ÚČETNÍ?
Práce je nabízena v lokalitě Břeclav.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 25 000 - 35 000 Kč/měsíc.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy E.U.D.GROUP, a.s..