Administrativní pracovník/pracovnice náboru

Praha
  • Směnnost: Jednosměnný provoz
  • Min. požadované vzdělání: ÚSV s maturitou
  • Počet pracovních míst: 1
  • Pracovněprávní vztah: Pracovní poměr - zkrácený úvazek
  • Vhodnost pracovního místa pro typy zaměstnanců: OZP s maximálně 2. stupněm invalidityOZP s invaliditou 3. stupně (dříve TZP)Zdravé osoby
  • Nabízená mzda: 25 000 Kč/měsíc

Kontakt: Nela Sýkorová, e-mail:

Náplň práce
Práce s MS Office, Teams
Budeš se podílet hlavně na náboru a s tím související agendou.
Vyplňování a zpracování formulářů a údajů v interních systémech
Vedení běžné kancelářské agendy
Vystavování inzerce
Telefonická komunikace s uchazeči

Nabízíme
- Práci na HPP
- Pracovní doba PO-PÁ 6 hodin/denně
- Možnost občasného home office

Požadavky
- Dobrá znalost MS Office, Teams
- Spolehlivost, důslednost
- Dochvilnost
- Samostatnost

Vhodné i pro OZP.

Prosíme o zaslání životopisu.

osobní ohodnocení, pět týdnů dovolené, stravenky, cafeterie, jeden den zdravotního volna, MultiSport karta

Mapa umístění pracoviště:
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

Práce Administrativní pracovník/pracovnice náboru: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovník/pracovnice náboru?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 25 000 Kč/měsíc.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy ATALIAN Servis CZ s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní pracovník/pracovnice náboru ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě ATALIAN Servis CZ s.r.o. ještě dnes.
0.1073