Administrativní pracovník/pracovnice ekonomického oddělení pro OZP
Směnnost: Jednosměnný provoz
Min. požadované vzdělání: ÚSV s maturitou
Počet pracovních míst: 1
Pracovněprávní vztah: Pracovní poměr - zkrácený úvazek
Vhodnost pracovního místa pro typy zaměstnanců: OZP s maximálně 2. stupněm invalidityOZP s invaliditou 3. stupně (dříve TZP)
Nabízené výhody k volnému místu:
- Jiné výhody (zaměstnanecké slevy)Požadovaná dovednost:
- Práce s PC
- Práce s PC - textový editor (Word)
- Práce s PC - tabulkový procesor (Excel)Nabízená mzda: 14 000 Kč/měsíc
Pracovní náplň
- práce na PC (Word, Excel)
- administrativní práce, kontrola FP, zadávání do systému, fakturace přijatá
- telefonická, e-mailová komunikace
- vedení archivu
Požadujeme
- středoškolské vzdělání
- základy účetnictví
Nabízíme
- dobré platové ohodnocení s motivační složkou
- různorodou pracovní náplň
- týmovou spolupráci
- individuální přístup
- práci v novém moderním prostředí
- zázemí stabilní společnosti
- zaměstnanecké slevy
Úvazek 5 hodin/den
Místo vyhrazeno pro OZP.
První kontakt e-mailem.
Mapa umístění pracoviště:
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: JP-KONTAKT, s.r.o. Lokalita: Pardubice Pracovní pozice: Administrativní pracovník/pracovnice ekonomického oddělení pro OZP Směnnost práce Jednosměnný provoz Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 14 000 Kč/měsíc Nabídka přidána: 1. 6. 2025
Pracovní pozice aktivní
11 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní pracovník/pracovnice ekonomického oddělení pro OZP: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovník/pracovnice ekonomického oddělení pro OZP?
Práce je nabízena v lokalitě Pardubice.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 14 000 Kč/měsíc.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy JP-KONTAKT, s.r.o..
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní pracovník/pracovnice ekonomického oddělení pro OZP ve městě Pardubice?
Pošlete svůj životopis firmě JP-KONTAKT, s.r.o. ještě dnes.