Administrativní pracovník / pracovnice - Asistent / asistentka
Společnost Omega CZ spol. s r.o. - zabývající se prodejem a servisem pekárenských strojů a zařízení
v ČR přijme pracovníka na pozici "Asistent/ka pro styk se zahraničními dodavateli".
Více informací naleznete na www.omega-bakery.com.
Náplň práce:
• komunikace s dodavateli a odběrateli
• příjem a výdej objednávek, následná fakturace - práce s účetním systémem POHODA
• vedení obchodní agendy
Nabídka: Zaměstnanecké výhody, benefity:
• práce ve společnosti, která je již 30 let na trhu v ČR a SR
• nabízíme smlouvu na dobu neurčitou
• zajímavou a pestrou práci
• stabilní kolektiv
• telefon
• návštěva fitness centra
Nástupní mzda (hrubého): 30 000 Kč/měsíc + odměny
Druh pracovního poměru: plný úvazek
Místo práce: Náchodská 2552, 193 00 Praha 9 - Horní Počernice
Termín nástupu: ihned
Požadavky: • min. SŠ vzdělání
• praxe v administrativě nebo na podobné pozici min. 1 rok
• aktivní znalost AJ - podmínkou
• požadujeme výbornou znalost PC, flexibilitu, příjemné vystupování, ochotu učit se novým věcem, odolnost vůči stresu
• řidičský průkaz skupiny B
Výhodou:
• aktivní znalost NJ
- Podrobné informace o nabídce práce
Lokalita: Praha hl.m. Pracovní pozice: Administrativní pracovník / pracovnice - Asistent / asistentka Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 26. 9. 2025
Pracovní pozice aktivní
Práce Administrativní pracovník / pracovnice - Asistent / asistentka: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovník / pracovnice - Asistent / asistentka?
Práce je nabízena v lokalitě Praha hl.m..