Administrativní pracovník / pracovnice - Asistent / asistentka

Praha hl.m.


Společnost Omega CZ spol. s r.o. - zabývající se prodejem a servisem pekárenských strojů a zařízení

v ČR přijme pracovníka na pozici "Asistent/ka pro styk se zahraničními dodavateli".

Více informací naleznete na www.omega-bakery.com.

Náplň práce:

• komunikace s dodavateli a odběrateli

• příjem a výdej objednávek, následná fakturace - práce s účetním systémem POHODA

• vedení obchodní agendy




Nabídka: Zaměstnanecké výhody, benefity:

• práce ve společnosti, která je již 30 let na trhu v ČR a SR

• nabízíme smlouvu na dobu neurčitou

• zajímavou a pestrou práci

• stabilní kolektiv

• telefon

• návštěva fitness centra

Nástupní mzda (hrubého): 30 000 Kč/měsíc + odměny

Druh pracovního poměru: plný úvazek

Místo práce: Náchodská 2552, 193 00 Praha 9 - Horní Počernice

Termín nástupu: ihned




Požadavky: • min. SŠ vzdělání

• praxe v administrativě nebo na podobné pozici min. 1 rok

• aktivní znalost AJ - podmínkou

• požadujeme výbornou znalost PC, flexibilitu, příjemné vystupování, ochotu učit se novým věcem, odolnost vůči stresu

• řidičský průkaz skupiny B

Výhodou:

• aktivní znalost NJ





  • Podrobné informace o nabídce práce
    Lokalita: Praha hl.m.
    Pracovní pozice: Administrativní pracovník / pracovnice - Asistent / asistentka
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: neuvedeno
    Nabídka přidána: 26. 9. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

Práce Administrativní pracovník / pracovnice - Asistent / asistentka: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovník / pracovnice - Asistent / asistentka?

Práce je nabízena v lokalitě Praha hl.m..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní pracovník / pracovnice - Asistent / asistentka ve městě Praha hl.m.? Pošlete svůj životopis firmě ještě dnes.
0.1341