Administrativní pracovník OZP
Co bude Vaší náplní práce?
- Práce s PC
Co Vám můžeme nabídnout?
- Příležitost podílet se na projektech pro největší banky a pojišťovny v ČR
- Stabilní společnost, rodinné klima a fajn kolektiv
- Odměny (vánoční bonus, životní jubileum, svatba, narození dítěte)
- Stravenky 100,- Kč a zajištění obědů na každý den
- Příspěvek na dopravu
- Pracovní rozvoj
- Flexibilní pracovní doba
Co od Vás očekáváme?
- Minimální požadované vzdělání – středoškolské odborné (vyučen)
- Samostatnost, zodpovědný a pečlivý přístup k práci
- Schopnost práce v týmu
- Dobré komunikační schopnosti
- Uživatelská znalost práce s PC
- Čistý trestní rejstřík
Požadavky
- Minimální vzdělání: Střední odborné (vyučen)
- Práce s PC
Benefity
- Příspěvek na dopravu
- Firemní akce
- Stravenky
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Bohemia Dokument Logistik, s.r.o Lokalita: Hradec Králové Pracovní pozice: Administrativní pracovník OZP Směnnost práce Plný úvazek Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 8. 9. 2025
Pracovní pozice aktivní
43 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
Práce Administrativní pracovník OZP: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovník OZP?
Práce je nabízena v lokalitě Hradec Králové.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Bohemia Dokument Logistik, s.r.o.
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní pracovník OZP ve městě Hradec Králové?
Pošlete svůj životopis firmě Bohemia Dokument Logistik, s.r.o ještě dnes.