Administrativní pracovník nákupu (M/Ž) (pro OZP) - Jihlava

Skupina OPTIMIA přijme do svého pracovního týmu nového kolegu. Pozice je vhodná pro OZP (invalidní důchodce).
Pracovní náplň:
- administrativní práce spojené s nákupem
- sledování požadavků a smluv v systému QML
- zpracování interních a externích objednávek
- administrativní skladová práce v systému Pohoda
- práce s daty, příprava podkladů a ceníků v MS Excel a Word
- vyhledávání nových dodavatelů a subdodavatelů
- zjišťování dostupnosti a skladových zásob zboží
- dle potřeby oddělení plnění dalších úkolů uložených vedoucím nákupu
- pracovní doba: pondělí - pátek (dle dohody)
- místo výkonu práce: Jihlava, ul. Strojírenská
Nabízíme:
- HPP na zkrácený úvazek
- mzda: 11000 Kč/měsíc
- 25 dní dovolené
Požadujeme:
- znalost práce na PC
- znalost MS Office (Word / Excel)
- spolehlivost, dochvilnost, zodpovědnost
- praxe výhodou
V případě zájmu nám zašlete životopis. Pro doplňující informace volejte v pracovní dny od 8 do 14 hodin na bezplatnou linku: 800/400 155, příp. na mobilní čísla: 737/896 274, 736/646 532, nebo pište na e-mail: nabor (zavináč) optimia.cz
Odpovědět na inzerátZajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní pracovník nákupu (M/Ž) (pro OZP) - Jihlava: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovník nákupu (M/Ž) (pro OZP) - Jihlava?
Práce je nabízena v lokalitě Jihlava.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy OPTIMIA.