Administrativní pracovník/fakturant (zkrácený úvazek - 20 hod. týdně)

Praha-centrum, Praha
Easy-práce.cz - Nabídka práce a volných pracovních míst

Pro našeho klienta, mezinárodní spediční firmu zabývající se leteckou, námořní a kamionovou přepravou, logistikou, skladováním, distribucí zboží a celními a stěhovacími službami, hledáme vhodného kandidáta na pozici Administrativní pracovník/fakturant (zkrácený úvazek - 20 hod. týdně).

Co bude Vaším úkolem:

* fakturace (momentálně účetní program Duel od JEŽEK SOFTWARE)
* vytěžování, zpracování a evidence přijatých faktur a účtenek (aplikace ALICE)
* komunikace a spolupráce s externí účetní firmou
* v případě potřeby komunikace se zákazníky a obchodními partnery
* tvorba evidence obchodních případů, příprava podkladů k platbě faktur

Co od Vás očekáváme:

* vzdělání středoškolské s maturitou (ekonomické zaměření výhodou)
* zkušenosti s prací v účetním programu
* praxi na obdobné pozici
* uživatelskou znalost práce na PC – Word, Excel
* základy angličtiny
* organizační a komunikační schopnosti
* smysl pro zodpovědnost, samostatnost i schopnost týmové práce
* trestní bezúhonnost
* řidičský průkaz sk. B výhodou

Co Vám můžeme nabídnout:

* práci na HPP – zkrácený úvazek (20 hodin týdně) - v zázemí zavedené mezinárodní společnosti
* jednosměnný pracovní provoz
* přátelský pracovní kolektiv
* odpovídající finanční ohodnocení
* příspěvek na stravování
* 4 týdny dovolené
* firemní akce
* nástup ideálně od září
* místo výkonu práce Praha – Letiště Ruzyně

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

--strong--Benefity--/strong--
* Stravenky/příspěvek na stravování
* Firemní akce
Požadujeme:
Angličtina - Základní
Vzdělání:
SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské
Pozice:
Fakturant/ka, Pracovník back office, Referent, Administrativní pracovník
Typ pracovního poměru:
Zkrácený úvazek

  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: PŘEDVÝBĚR.CZ a.s.
    Lokalita: Praha
    Pracovní pozice: Administrativní pracovník/fakturant (zkrácený úvazek - 20 hod. týdně)
    Směnnost práce Zkrácený úvazek
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: neuvedeno
    Nabídka přidána: 16. 7. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    5 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
Zajímavé nabídky práce v okolí:

Práce Administrativní pracovník/fakturant (zkrácený úvazek - 20 hod. týdně): Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovník/fakturant (zkrácený úvazek - 20 hod. týdně)?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy PŘEDVÝBĚR.CZ a.s..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní pracovník/fakturant (zkrácený úvazek - 20 hod. týdně) ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. ještě dnes.
0.1802