Administrativní pracovník/fakturant (zkrácený úvazek - 20 hod. týdně)

Praha hl.m.




Požadavky: Pro našeho klienta, mezinárodní spediční firmu zabývající se leteckou, námořní a kamionovou přepravou, logistikou, skladováním, distribucí zboží a celními a stěhovacími službami, hledáme vhodného kandidáta na pozici Administrativní pracovník/fakturant (zkrácený úvazek - 20 hod. týdně).

Co bude Vaším úkolem:

* fakturace (momentálně účetní program Duel od JEŽEK SOFTWARE)

* vytěžování, zpracování a evidence přijatých faktur a účtenek (aplikace ALICE)

* komunikace a spolupráce s externí účetní firmou

* v případě potřeby komunikace se zákazníky a obchodními partnery

* tvorba evidence obchodních případů, příprava podkladů k platbě faktur

Co od Vás očekáváme:

* vzdělání středoškolské s maturitou (ekonomické zaměření výhodou)

* zkušenosti s prací v účetním programu

* praxi na obdobné pozici

* uživatelskou znalost práce na PC – Word, Excel

* základy angličtiny

* organizační a komunikační schopnosti

* smysl pro zodpovědnost, samostatnost i schopnost týmové práce

* trestní bezúhonnost

* řidičský průkaz sk. B výhodou

Co Vám můžeme nabídnout:

* práci na HPP – zkrácený úvazek (20 hodin týdně) - v zázemí zavedené mezinárodní společnosti

* jednosměnný pracovní provoz

* přátelský pracovní kolektiv

* odpovídající finanční ohodnocení

* příspěvek na stravování

* 4 týdny dovolené

* firemní akce

* nástup ideálně od září

* místo výkonu práce Praha – Letiště Ruzyně

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.



  • Podrobné informace o nabídce práce
    Lokalita: Praha hl.m.
    Pracovní pozice: Administrativní pracovník/fakturant (zkrácený úvazek - 20 hod. týdně)
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: neuvedeno
    Nabídka přidána: 15. 7. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    32 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
Zajímavé nabídky práce v okolí:

Práce Administrativní pracovník/fakturant (zkrácený úvazek - 20 hod. týdně): Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovník/fakturant (zkrácený úvazek - 20 hod. týdně)?

Práce je nabízena v lokalitě Praha hl.m..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní pracovník/fakturant (zkrácený úvazek - 20 hod. týdně) ve městě Praha hl.m.? Pošlete svůj životopis firmě ještě dnes.
0.1969