Administrativní pracovník / Fakturant/ka s AJ - Karlín

Praha hl.m.




Požadavky: Hledám kandidáta nebo kandidátku do administrativně finančního týmu v Karlíně.

vhodné pro juniorní i zkušené kandidáty

pečlivost, administrativní zdatnost

komunikativní ČJ a AJ

minimálně základní znalost fakturace nebo základů účetnictví (můžete se zapojit i do dalších procesů na účtárně)

Vaše nová práce?

Zpracování faktur a provádění plateb, zadávání dat do interních systémů (budete zaškoleni), jedním ze systémů je Helios Orange

Komunikace s dodavateli a poskytovateli služeb

Pořizování občerstvení a kancelářských potřeb pro zaměstnance

Podílení se na interních projektech týkající se office managementu

Jak si představujeme ideálního kandidáta nebo kandidátku?

Zkušenosti v oblasti administrativy, znalost fakturace/účetnictví vítána

Plynulá čeština a angličtina (FIREMNÍM JAZYKEM JE ANGLIČTINA)

Předchozí zkušenosti s programem Helios Orange výhodou, znalost Excelu pro reporting (denní/týdenní/měsíční)

Ekonomické VOŠ nebo Bc. vzdělání nebo SŠ a odpovídající praxe

NA CO SE MŮŽETE TĚŠIT?

Nástup na plný úvazek HPP je možný IHNED

Nástupní mzda dle Vašich zkušeností cca 35 - 45.000 Kč

Firma sídlí na Praze 8 (Karlín - u metra Křižíkova)

⌛ Flexibilní pracovní doba, možnost HO 1-2x měsíčně

5 týdnů dovolené, Flexipass (Pluxee) 1000 Kč/měsíc, stravenky 150 Kč/den, 13. plat



  • Podrobné informace o nabídce práce
    Lokalita: Praha hl.m.
    Pracovní pozice: Administrativní pracovník / Fakturant/ka s AJ - Karlín
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: 35000 - 45000 Kč/měsíc
    Nabídka přidána: 7. 6. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:

Práce Administrativní pracovník / Fakturant/ka s AJ - Karlín: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovník / Fakturant/ka s AJ - Karlín?

Práce je nabízena v lokalitě Praha hl.m..

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 35000 - 45000 Kč/měsíc.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní pracovník / Fakturant/ka s AJ - Karlín ve městě Praha hl.m.? Pošlete svůj životopis firmě ještě dnes.
0.1257