Administrativní pracovník / Fakturant/ka s AJ - Karlín
Požadavky: Hledám kandidáta nebo kandidátku do administrativně finančního týmu v Karlíně.
vhodné pro juniorní i zkušené kandidáty
pečlivost, administrativní zdatnost
komunikativní ČJ a AJ
minimálně základní znalost fakturace nebo základů účetnictví (můžete se zapojit i do dalších procesů na účtárně)
Vaše nová práce?
Zpracování faktur a provádění plateb, zadávání dat do interních systémů (budete zaškoleni), jedním ze systémů je Helios Orange
Komunikace s dodavateli a poskytovateli služeb
Pořizování občerstvení a kancelářských potřeb pro zaměstnance
Podílení se na interních projektech týkající se office managementu
Jak si představujeme ideálního kandidáta nebo kandidátku?
Zkušenosti v oblasti administrativy, znalost fakturace/účetnictví vítána
Plynulá čeština a angličtina (FIREMNÍM JAZYKEM JE ANGLIČTINA)
Předchozí zkušenosti s programem Helios Orange výhodou, znalost Excelu pro reporting (denní/týdenní/měsíční)
Ekonomické VOŠ nebo Bc. vzdělání nebo SŠ a odpovídající praxe
NA CO SE MŮŽETE TĚŠIT?
Nástup na plný úvazek HPP je možný IHNED
Nástupní mzda dle Vašich zkušeností cca 35 - 45.000 Kč
Firma sídlí na Praze 8 (Karlín - u metra Křižíkova)
⌛ Flexibilní pracovní doba, možnost HO 1-2x měsíčně
5 týdnů dovolené, Flexipass (Pluxee) 1000 Kč/měsíc, stravenky 150 Kč/den, 13. plat
- Podrobné informace o nabídce práce
Lokalita: Praha hl.m. Pracovní pozice: Administrativní pracovník / Fakturant/ka s AJ - Karlín Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 35000 - 45000 Kč/měsíc Nabídka přidána: 7. 6. 2025
Pracovní pozice aktivní
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní pracovník / Fakturant/ka s AJ - Karlín: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovník / Fakturant/ka s AJ - Karlín?
Práce je nabízena v lokalitě Praha hl.m..
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 35000 - 45000 Kč/měsíc.