Administrativní pracovník e-shopu (M/Ž) (pro OZP) - Ostrava

Skupina OPTIMIA přijme do svého pracovního týmu nového kolegu. Pozice je vhodná pro OZP (invalidní důchodce).
Pracovní náplň:
- práce v interním systému
- registrace zákazníků
- vytváření objednávek za zákazníka
- práce s Livechatem a Excelem
- znalost Shoptetu výhodou
- pracovní doba: v rozmezí od 8:00 – 16:00 hodin (dle dohody)
- místo výkonu práce: Ostrava, ul. Trocnovská
Nabízíme:
- HPP na zkrácený úvazek
- mzda: 11000 Kč/měsíc
- 25 dní dovolené
Požadujeme:
- zkušenost s objednávkami, e-mailovou a telefonickou komunikací v e-shopu podmínkou
- spolehlivost, dochvilnost, zodpovědnost
- praxe výhodou
V případě zájmu nám zašlete životopis. Pro doplňující informace volejte v pracovní dny od 8 do 14 hodin na bezplatnou linku: 800/400 155, příp. na mobilní čísla: 737/896 274, 736/646 532, nebo pište na e-mail: nabor (zavináč) optimia.cz
Odpovědět na inzerátZajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní pracovník e-shopu (M/Ž) (pro OZP) - Ostrava: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovník e-shopu (M/Ž) (pro OZP) - Ostrava?
Práce je nabízena v lokalitě Ostrava.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy OPTIMIA.