Administrativní pracovník dispečinku (pro OZP) - Ostrava

Skupina OPTIMIA přijme do svého pracovního týmu nového kolegu. Pozice je vhodná pro OZP (invalidní důchodce).
Pracovní náplň:
- administrativní práce (kopírování, skenování, evidence, archivace)
- řešení a zpracování přiděleného požadavku
- zadávání dat do interního systému
- evidence smluv s dodavateli, příprava podkladů
- pracovní doba: pondělí pátek (dle domluvy)
- místo výkonu práce: Ostrava, ul. Teslova
Nabízíme:
- HPP na zkrácený úvazek
- mzda: 11000 Kč/měsíc
- 25 dní dovolené
- občerstvení na pracovišti zdarma
- kvalitní a efektivní školení
- stabilní českou společnost, která ocení Váš přínos
Požadujeme:
- znalost práce na PC
- spolehlivost
- samostatnost
- zkušenost na obdobné pozici výhodou
V případě zájmu nám zašlete životopis. Pro doplňující informace volejte v pracovní dny od 8 do 14 hodin na bezplatnou linku: 800/400 155, příp. na mobilní čísla: 737/896 274, 736/646 532, nebo pište na e-mail: nabor (zavináč) optimia.cz
Odpovědět na inzerátPráce Administrativní pracovník dispečinku (pro OZP) - Ostrava: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovník dispečinku (pro OZP) - Ostrava?
Práce je nabízena v lokalitě Ostrava.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy OPTIMIA.