Administrativní pracovník/ce - zákaznický servis e-shopu
Směnnost: Jednosměnný provoz
Min. požadované vzdělání: Střední odborné (vyučen)
Počet pracovních míst: 1
Pracovněprávní vztah: Pracovní poměr - plný úvazek
Vhodnost pracovního místa pro typy zaměstnanců: AbsolventyZdravé osoby
Nabízené výhody k volnému místu:
- Podnikové stravování (Příspěvek na obědy)
Požadovaná dovednost:
- Práce s PC - textový editor (Word)
- Práce s PC - tabulkový procesor (Excel)
- Práce s PC - internet a elektronická pošta
Jazyky:
- Angličtina - Aktivní
Nabízená mzda: 27 000 - 32 000 Kč/měsíc
pracoviště Holešov
- Náplň práce: vyřizování objednávek z e-shopů, komunikace se zákazníky - především telefonická a písemná, objednávání zboží, fakturace objednávek, vytváření přepravních štítků pro přepravní společnosti, editace e-shopů
- Požadujeme: uživatelská znalost PC (Microsoft Office, internet, e-mail), anglický jazyk, skvělou komunikační schopnost, příjemné a asertivní vystupování, pečlivost, trpělivost a spolehlivost.
- Výhodou: znalost práce v účetním programu Pohoda
- Pracovní doba: Po-Pá - 6:30-15:00 hod., doba určitá 1 rok s možností prodloužení, příspěvek na obědy
- Své písemné nabídky se strukturovaným životopisem posílejte na e-mail: , následně budeme zvát uchazeče na osobní pohovor.
Mapa umístění pracoviště:
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: ALDOTRADE s.r.o. Lokalita: Holešov Pracovní pozice: Administrativní pracovník/ce - zákaznický servis e-shopu Směnnost práce Jednosměnný provoz Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 27 000 - 32 000 Kč/měsíc Nabídka přidána: 31. 10. 2025
Pracovní pozice aktivní
Práce Administrativní pracovník/ce - zákaznický servis e-shopu: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovník/ce - zákaznický servis e-shopu?
Práce je nabízena v lokalitě Holešov.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 27 000 - 32 000 Kč/měsíc.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy ALDOTRADE s.r.o..