Administrativní pracovník/ce ve firemní restauraci - Prazdroj, Plzeň

Váš pracovní den:
- ranní směny 6:00 – 14:30 (pondělí až pátek)
- skladové hospodářství - příjem a kontrola zboží
- kontrola skladových zásob
- tvorba objednávek
- spolupráce s kuchyní výpomoc při výdeji jídel
- spolupráce při tvorbě jídelníčku
- počítání cen jídel - měsíční inventury
Zazáříte, jestli máte:
- zkušenosti na obdobné pozici
- pečlivost a spolehlivost
- ŘP sk. B
Na tohle se spolehněte:
- celá výplata na vašem účtu vždy 5. den v měsíci
- obědy za 30 Kč
- směny od pondělí do pátku - víkend patří Vám, ne práci
- 20 dní dovolené + 2 dny volna na relaxaci + 1 den volna k narozeninám
- Multisport karta - zvýhodněný vstup na sportoviště po celé republice
- finanční odměny za doporučení nových kolegů a za nadstandardní pracovní výkony
- zvýhodněné tarify u O2 a spoustu slev u dalších partnerů firmy
Místo výkonu práce: Restaurace Aramark, U Prazdroje 64/7, 301 00 Plzeň
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: ARAMARK, s.r.o. Lokalita: Plzeň Pracovní pozice: Administrativní pracovník/ce ve firemní restauraci - Prazdroj, Plzeň Směnnost práce fulltime Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 23. 9. 2025
Pracovní pozice aktivní
Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Práce Administrativní pracovník/ce ve firemní restauraci - Prazdroj, Plzeň: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovník/ce ve firemní restauraci - Prazdroj, Plzeň?
Práce je nabízena v lokalitě Plzeň.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy ARAMARK, s.r.o..
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní pracovník/ce ve firemní restauraci - Prazdroj, Plzeň ve městě Plzeň?
Pošlete svůj životopis firmě ARAMARK, s.r.o. ještě dnes.