📝 Podrobnosti o nabídce práce
Do našeho týmu zákaznické péče v rámci OPTIMIA BPO s.r.o. hledáme nového kolegu na administrativní pozici. Pokud jste pečliví, spolehliví a práce na počítači vám není cizí, rádi vás přivítáme do našeho týmu! Pozice je vhodná pro OZP (invalidní důchodce).
Pracovní náplň:
- administrativní podpora týmu zákaznické péče
- práce s interními systémy a databázemi
- pracovní doba: pondělí - pátek dle dohody
Nabízíme:
- HPP na zkrácený úvazek (10 - 20hodin/týden)
- 25 dní dovolené
- místo výkonu práce: Ústí nad Labem
Požadujeme:
- spolehlivost, dochvilnost, zodpovědnost
- znalost práce na PC
- praxe v administrativě výhodou
V případě zájmu nám zašlete životopis. Pro doplňující informace volejte v pracovní dny od 8 do 14 hodin na bezplatnou linku: 800/400 155, příp. na mobilní čísla: 737/896 274, 736/646 532, nebo pište na e-mail: nabor (zavináč) optimia.cz
-
Lokalita: Ústí nad Labem
-
Nástup: IHNED
-
Firma: OPTIMIA
-
❓ Vše, co o této práci potřebujete vědět
👉 Kde je tato práce?
Práce je v lokalitě Ústí nad Labem.
👉 Kdo na tuto pozici nabírá?
Tuto pracovní pozici nabízí firma OPTIMIA.
👉 Kdy je nástup?
Nástup je od IHNED.
