Administrativní pracovník/ce (Ústí nad Labem) - zkrácený úvazek, nástup ihned

Do našeho týmu zákaznické péče v rámci OPTIMIA BPO s.r.o. hledáme nového kolegu na administrativní pozici. Pokud jste pečliví, spolehliví a práce na počítači vám není cizí, rádi vás přivítáme do našeho týmu! Pozice je vhodná pro OZP (invalidní důchodce).
Pracovní náplň:
- administrativní podpora týmu zákaznické péče
- práce s interními systémy a databázemi
- pracovní doba: pondělí - pátek dle dohody
Nabízíme:
- HPP na zkrácený úvazek (10 - 20hodin/týden)
- 25 dní dovolené
- místo výkonu práce: Ústí nad Labem
Požadujeme:
- spolehlivost, dochvilnost, zodpovědnost
- znalost práce na PC
- praxe v administrativě výhodou
V případě zájmu nám zašlete životopis. Pro doplňující informace volejte v pracovní dny od 8 do 14 hodin na bezplatnou linku: 800/400 155, příp. na mobilní čísla: 737/896 274, 736/646 532, nebo pište na e-mail: nabor (zavináč) optimia.cz
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: OPTIMIA Lokalita: Ústí nad Labem Pracovní pozice: Administrativní pracovník/ce (Ústí nad Labem) - zkrácený úvazek, nástup ihned Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 7. 10. 2025
Pracovní pozice aktivní
Práce Administrativní pracovník/ce (Ústí nad Labem) - zkrácený úvazek, nástup ihned: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovník/ce (Ústí nad Labem) - zkrácený úvazek, nástup ihned?
Práce je nabízena v lokalitě Ústí nad Labem.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy OPTIMIA.