Administrativní pracovník/ce s NJ (m,ž)

Praha


Informace
Budete mít přehled o docházce zaměstnanců – bez Vás se výplaty prostě neobejdou!

Připravíte podklady pro mzdy a cestovné, práce v Excelu

Komunikace s vedoucími, spolupráce s účetní – stanete se důležitou spojkou mezi odděleními

Budete mít pod palcem správu vozového parku a další důležité administrativní činnosti

A protože stereotyp je nuda, čekají vás i ad hoc úkoly a výzvy, které osvěží každý pracovní den
Co od vás očekáváme
Máte smysl pro detail a administrativu zvládáte levou zadní

Umíte to s Excelem a Wordem (nebo se to rychle naučíte)

Jste spolehliví a rádi se učíte nové věci

Domluvíte se německy ( B1)
Co vám nabízíme
Práci, kde Vás ocení a budou s Vámi počítat

Příjemný kolektiv, který pomůže zapadnout a vše naučí

Home office po zaučení – důvěřujeme si

Odpovídající mzdu, firemní benefity a jazykové kurzy

Růst a posun – podle toho, kam Vás to bude táhnout

???? Zaujalo vás to? Ozvěte se nám, rádi vás poznáme osobně!

  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: LUTO Automotive CZ, s.r.o.
    Lokalita: Praha
    Odvětví práce: Administrativa
    Pracovní pozice: Administrativní pracovník/ce s NJ (m,ž)
    Směnnost práce Plný
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: neuvedeno
    Nabídka přidána: 10. 6. 2025
    Pracovní pozice aktivní
    Požadavky na kandidáta
    Min. vzdělání Středoškolské
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:

Práce Administrativní pracovník/ce s NJ (m,ž): Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovník/ce s NJ (m,ž)?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy LUTO Automotive CZ, s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní pracovník/ce s NJ (m,ž) ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě LUTO Automotive CZ, s.r.o. ještě dnes.
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - Administrativa
0.0913