Administrativní pracovník/ce - Pardubice

Pardubice

pracovní doba PO – PÁ, 05:00 hod. – 13:30 hod.
přejímka a naskladnění zboží a surovin
fyzickou zdatnost
inventury, objednávky, zodpovědnost za stav skladu
práce na PC
Požadujeme:
znalost práce s PC nutností
znalost skladového hospodářství výhodou
fyzická zdatnost, pečlivost
Nabízíme:
celá výplata na vašem účtu vždy 5. den v měsíci
obědy za 30 Kč
20 dní dovolené + 2 dny volna na relaxaci + 1 den volna k narozeninám
Multisport karta - zvýhodněný vstup na sportoviště po celé republice
finanční odměny za doporučení nových kolegů a za nadstandardní pracovní výkony
zvýhodněné tarify u O2 a spoustu slev u dalších partnerů firmy
Vzdělání:
Základní, Vyučení, SŠ s maturitou, Vyšší odborné
Typ pracovního poměru:
Plný úvazek

  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: ARAMARK, s.r.o.
    Lokalita: Pardubice
    Pracovní pozice: Administrativní pracovník/ce - Pardubice
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: neuvedeno
    Nabídka přidána: 17. 10. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

Práce Administrativní pracovník/ce - Pardubice: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovník/ce - Pardubice?

Práce je nabízena v lokalitě Pardubice.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy ARAMARK, s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní pracovník/ce - Pardubice ve městě Pardubice? Pošlete svůj životopis firmě ARAMARK, s.r.o. ještě dnes.
0.1453