Administrativní pracovník/ce oddělení údržby

Zlín
  • Směnnost: Jednosměnný provoz
  • Min. požadované vzdělání: ÚSV s maturitou
  • Počet pracovních míst: 1
  • Pracovněprávní vztah: Pracovní poměr - plný úvazek
  • Vhodnost pracovního místa pro typy zaměstnanců: Zdravé osoby
  • Nabízené výhody k volnému místu:
    - Podnikové stravování (stravenky v hodnotě 150 Kč)
    - Dovolená navíc (dovolená 5 týdnů)
    - Zvláštní prémie
    - Jiné výhody (příspěvek na penzijní připojištění, bonus za docházku)
  • Požadovaná dovednost:
    - Práce s PC
    - Práce s PC - textový editor (Word)
    - Práce s PC - tabulkový procesor (Excel)
    - Práce s PC - jiné (IS Helios, Outlook)
  • Nabízená mzda: 25 000 - 28 000 Kč/měsíc

Náplň práce: administrativa spojená s chodem oddělení údržby, evidence a zajišťování revizí, správa strojního parku, komunikace s dodavateli náhradních dílů, řídí se pokyny vedoucího údržby
Požadujeme: výborná znalost práce PC - Outlook, Excel, Word, IS Helios , možnost zkráceného úvazku

Mapa umístění pracoviště:
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

Práce Administrativní pracovník/ce oddělení údržby: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovník/ce oddělení údržby?

Práce je nabízena v lokalitě Zlín.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 25 000 - 28 000 Kč/měsíc.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy KONFORM - Plastic, s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní pracovník/ce oddělení údržby ve městě Zlín? Pošlete svůj životopis firmě KONFORM - Plastic, s.r.o. ještě dnes.
0.1453