Administrativní pracovník/ce oblastního provozního manažera (pro OZP) - Praha 10

Praha 10

Skupina OPTIMIA přijme do svého pracovního týmu nového kolegu. Pozice je vhodná pro OZP (invalidní důchodce).

Pracovní náplň:

- příprava podkladů pro mzdy

- zadávání docházky

- příprava podkladů pro měsíční fakturaci

- vedení agendy na pobočce v Praze

- vyřizování pošty

- pracovní doba: pondělí až pátek dle domluvy

- místo výkonu práce: Praha 10, ul. Černokostelecká

Nabízíme:

- HPP na zkrácený úvazek

- mzda: 170 - 190 Kč/hod

- 25 dní dovolené

- občerstvení na pracovišti

- přátelský kolektiv a podporu vedení

Požadujeme:

- dobrou znalost pracovně právního práva

- znalost práce s PC

- spolehlivost, dochvilnost, zodpovědnost

- praxe výhodou

V případě zájmu nám zašlete životopis. Pro doplňující informace volejte v pracovní dny od 8 do 14 hodin na bezplatnou linku: 800/400 155, příp. na mobilní čísla: 737/896 274, 736/646 532, nebo pište na e-mail: nabor (zavináč) optimia.cz 

  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: OPTIMIA
    Lokalita: Praha 10
    Pracovní pozice: Administrativní pracovník/ce oblastního provozního manažera (pro OZP) - Praha 10
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: neuvedeno
    Nabídka přidána: 8. 10. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    12 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.

Práce Administrativní pracovník/ce oblastního provozního manažera (pro OZP) - Praha 10: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovník/ce oblastního provozního manažera (pro OZP) - Praha 10?

Práce je nabízena v lokalitě Praha 10.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy OPTIMIA.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní pracovník/ce oblastního provozního manažera (pro OZP) - Praha 10 ve městě Praha 10? Pošlete svůj životopis firmě OPTIMIA ještě dnes.
0.1760