Administrativní pracovník/ce oblastního provozního manažera (pro OZP) - Praha 10

Skupina OPTIMIA přijme do svého pracovního týmu nového kolegu. Pozice je vhodná pro OZP (invalidní důchodce).
Pracovní náplň:
- příprava podkladů pro mzdy
- zadávání docházky
- příprava podkladů pro měsíční fakturaci
- vedení agendy na pobočce v Praze
- vyřizování pošty
- pracovní doba: pondělí až pátek dle domluvy
- místo výkonu práce: Praha 10, ul. Černokostelecká
Nabízíme:
- HPP na zkrácený úvazek
- mzda: 170 - 190 Kč/hod
- 25 dní dovolené
- občerstvení na pracovišti
- přátelský kolektiv a podporu vedení
Požadujeme:
- dobrou znalost pracovně právního práva
- znalost práce s PC
- spolehlivost, dochvilnost, zodpovědnost
- praxe výhodou
V případě zájmu nám zašlete životopis. Pro doplňující informace volejte v pracovní dny od 8 do 14 hodin na bezplatnou linku: 800/400 155, příp. na mobilní čísla: 737/896 274, 736/646 532, nebo pište na e-mail: nabor (zavináč) optimia.cz
Odpovědět na inzerátPráce Administrativní pracovník/ce oblastního provozního manažera (pro OZP) - Praha 10: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovník/ce oblastního provozního manažera (pro OZP) - Praha 10?
Práce je nabízena v lokalitě Praha 10.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy OPTIMIA.