Administrativní pracovník/ce ekonomického oddělení

Pardubice


Referent/ka ekonomického oddělení budete mít na starosti přípravu podkladů pro účtárnu, která je nezbytná pro hladký průběh účetních procesů.

Vaší zodpovědností bude také správa našeho e-shopu, což zahrnuje nejen jeho každodenní provoz, ale objednávky, kalkulace.

Budete zpracovávat reporty pro hlavní účetní a vedení společnosti, což vyžaduje pečlivost a schopnost porozumět komplexním datům.

Kromě toho se budete věnovat běžným měsíčním transakcím a zpracování bankovních plateb, což je klíčové pro finanční stabilitu společnosti.

Práce zahrnuje i kontrolu a zpracování reportů výdajů, kontrolu pohledávek a závazků a správu pokladny.

Všechny tyto úkoly budete provádět v programu Pohoda, který je nezbytným nástrojem pro efektivní účetnictví.


Nabídka: Úspěšný kandidát se může těšit na motivující finanční ohodnocení, které zahrnuje i 13. plat

Nabízíme flexibilní pracovní dobu, která umožňuje skloubit pracovní povinnosti s osobním životem.

Zaměstnanecké benefity zahrnují stravné, možnosti vzdělávání, příspěvek na penzijní připojištění a systém cafeterie, který umožňuje přizpůsobit si benefity podle vlastních potřeb.

V ALUCAD Bohemia poskytujeme zázemí úspěšné společnosti, která nabízí stabilní a dlouhodobé pracovní uplatnění.

Podle individuální dohody je možná i zkrácená pracovní doba na 7 hodin denně.

Pokud jste pečliví, systematičtí a hledáte pracovní příležitost, která vás bude bavit a naplňovat, neváhejte se přihlásit.

Staňte se součástí týmu ALUCAD Bohemia a přispějte k dalším úspěchům naší společnosti. Těšíme se na váš životopis a na možnost vás brzy přivítat mezi námi.


Požadavky: Očekáváme od vás znalost základů účetnictví

Důležitá je pro nás také neutuchající potřeba mít vše vždy perfektní, což je klíčové pro práci s čísly a daty.

Hledáme někoho s upřímnou chutí do práce, kdo se nebojí výzev a má také kladný vztah k technickému zaměření

Ideální kandidát má 2-3 roky zkušeností v účetnictví a střední odborné vzdělání v oboru ekonomie.



  • Podrobné informace o nabídce práce
    Lokalita: Pardubice
    Pracovní pozice: Administrativní pracovník/ce ekonomického oddělení
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: 33000 - 40000 Kč za měsíc
    Nabídka přidána: 24. 5. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    27 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
Zajímavé nabídky práce v okolí:

Práce Administrativní pracovník/ce ekonomického oddělení: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovník/ce ekonomického oddělení?

Práce je nabízena v lokalitě Pardubice.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 33000 - 40000 Kč za měsíc.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní pracovník/ce ekonomického oddělení ve městě Pardubice? Pošlete svůj životopis firmě ještě dnes.
0.0886