Administrativní pracovník / Back Office společnosti Euronitě

Hradec Králové


Informace
Do našeho týmu hledáme pečlivého a komunikativního člověka, který se nezalekne administrativy ani komunikace v angličtině.

Tvým úkolem bude zpracovávat objednávky, komunikovat s dodavateli z Česka i ze zahraničí, hlídat skladové zásoby a podporovat chod našeho e-shopu. Pravidelná výpomoc ve skladu.
Co od vás očekáváme
Základní znalost angličtiny (psaná i mluvená komunikace se zákazníky)

Základní znalost ekonomického systému POHODA výhodou

Pečlivost, spolehlivost a smysl pro pořádek

Znalost práce na PC (Word, Excel, e-mail)

Samostatnost a ochotu učit se nové věci
Co vám nabízíme
Stabilní práci v menší české firmě s přátelskou atmosférou

Nástupní mzdu 24 000 Kč

Pracovní dobu Po–Pá, žádné směny ani víkendy

  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: Euronitě s.r.o.
    Lokalita: Hradec Králové
    Odvětví práce: Administrativa
    Pracovní pozice: Administrativní pracovník / Back Office společnosti Euronitě
    Směnnost práce Plný
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: 24 000 Kč - 24 000 Kč
    Nabídka přidána: 7. 10. 2025
    Pracovní pozice aktivní
    Požadavky na kandidáta
    Min. vzdělání Středoškolské
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

Práce Administrativní pracovník / Back Office společnosti Euronitě: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovník / Back Office společnosti Euronitě?

Práce je nabízena v lokalitě Hradec Králové.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Euronitě s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní pracovník / Back Office společnosti Euronitě ve městě Hradec Králové? Pošlete svůj životopis firmě Euronitě s.r.o. ještě dnes.
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Hradec Králové - Administrativa
0.1497