Administrativní pracovník / Back Office společnosti Euronitě
Informace
Do našeho týmu hledáme pečlivého a komunikativního člověka, který se nezalekne administrativy ani komunikace v angličtině.
Tvým úkolem bude zpracovávat objednávky, komunikovat s dodavateli z Česka i ze zahraničí, hlídat skladové zásoby a podporovat chod našeho e-shopu. Pravidelná výpomoc ve skladu.
Co od vás očekáváme
Základní znalost angličtiny (psaná i mluvená komunikace se zákazníky)
Základní znalost ekonomického systému POHODA výhodou
Pečlivost, spolehlivost a smysl pro pořádek
Znalost práce na PC (Word, Excel, e-mail)
Samostatnost a ochotu učit se nové věci
Co vám nabízíme
Stabilní práci v menší české firmě s přátelskou atmosférou
Nástupní mzdu 24 000 Kč
Pracovní dobu Po–Pá, žádné směny ani víkendy
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Euronitě s.r.o. Lokalita: Hradec Králové Odvětví práce: Administrativa Pracovní pozice: Administrativní pracovník / Back Office společnosti Euronitě Směnnost práce Plný Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 24 000 Kč - 24 000 Kč Nabídka přidána: 7. 10. 2025
Pracovní pozice aktivníPožadavky na kandidáta
Min. vzdělání Středoškolské
Práce Administrativní pracovník / Back Office společnosti Euronitě: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovník / Back Office společnosti Euronitě?
Práce je nabízena v lokalitě Hradec Králové.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Euronitě s.r.o..
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Hradec Králové - Administrativa