Administrativní pracovník/Back Office administrátor (m/ž)

Praha-centrum, Praha
Easy-práce.cz - Nabídka práce a volných pracovních míst

Jsme nově vzniklá skupina tradičních značek s více než třicetiletou historií v oblasti biopotravin a ekologického zemědělství. Zastřešujeme přední značky jako Lifefood, Country Life a bio nebio a stojíme v čele trhu s biopotravinami, veganskými, raw a bezlepkovými produkty v České republice. Naší vizí je růst společně – s našimi zákazníky, partnery i zaměstnanci.

Pro obchodní oddělení aktuálně obsazujeme pozici Back Office administrátor/ka, neboli podpora obchodního týmu na poloviční úvazek. Hledáme někoho, kdo bude organizovat veletrhy a zpracovávat žádosti o dotační tituly. Uvítáme nadšeného komunikativního týmového hráče, který je schopen pracovat pečlivě, samostatně, je flexibilní a má vůli se učit. Důležitá je komunikativní znalost angličtiny, chuť do práce, pozitivní myšlení a další administrativní a organizační dovednosti.

Co Vás u nás čeká?
• Organizace veletrhů (zjišťování podmínek, registrace, umístění, doprava apod.).
• Příprava podkladů potřebných k účasti na veletrzích.
• Zpracování žádostí o dotační tituly.
• Účast a reprezentace společnosti na veletrzích.
• Komunikace napříč firmou s jednotlivými odděleními.
Požadujeme:
• Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou.
• Dobrou znalost angličtiny slovem i písmem.
• Samostatnost, flexibilitu, zodpovědnost.
• Výborné organizační schopnosti, pečlivost a smysl pro detail.
• Pokročilou znalost MS Office.
• Ochotu cestovat a reprezentovat firmu na veletrzích.
• Zájem o zdravý životní styl a ekologicky šetrné produkty vítán.
Nabízíme:
• Práci na poloviční úvazek.
• Finanční ohodnocení až 20 000,- Kč měsíčně.
• 25 dní dovolené a 2 sick days.
• Plně hrazenou MultiSport kartu.
• Služební notebook a telefon.
• Vzdělávací kurzy a odborná školení.
• Zaměstnanecké slevy na produkty našich značek.
• Práci z domova i z kanceláře.
• Možnost nástupu ihned, nebo dle dohody.
Vzdělání:
SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské
Pozice:
Pracovník back office, Administrativní pracovník
Typ pracovního poměru:
Zkrácený úvazek
Mzda:
20 000 Kč/měsíc

  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: CRI ameba.eu, s.r.o.
    Lokalita: Praha
    Pracovní pozice: Administrativní pracovník/Back Office administrátor (m/ž)
    Směnnost práce Zkrácený úvazek
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: 20000 Kč
    Nabídka přidána: 7. 6. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:

Práce Administrativní pracovník/Back Office administrátor (m/ž): Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovník/Back Office administrátor (m/ž)?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 20000 Kč.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy CRI ameba.eu, s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní pracovník/Back Office administrátor (m/ž) ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě CRI ameba.eu, s.r.o. ještě dnes.
0.1063