Administrativní pracovník/Back Office administrátor (m/ž)

Praha
Najděte si práci či brigádu na portálu JenPráce.cz! Každý den aktuální nabídky v České republice i zahraničí.


O nás

Jsme nově vzniklá skupina tradičních značek s více než třicetiletou historií v oblasti biopotravin a ekologického zemědělství. Zastřešujeme přední značky jako Lifefood, Country Life a bio nebio a stojíme v čele trhu s biopotravinami, veganskými, raw a bezlepkovými produkty v České republice. Naší vizí je růst společně – s našimi zákazníky, partnery i zaměstnanci.

Pro obchodní oddělení aktuálně obsazujeme pozici Back Office administrátor/ka, neboli podpora obchodního týmu na poloviční úvazek. Hledáme někoho, kdo bude organizovat veletrhy a zpracovávat žádosti o dotační tituly. Uvítáme nadšeného komunikativního týmového hráče, který je schopen pracovat pečlivě, samostatně, je flexibilní a má vůli se učit. Důležitá je komunikativní znalost angličtiny, chuť do práce, pozitivní myšlení a další administrativní a organizační dovednosti.

Náplň práce:

  • Organizace veletrhů (zjišťování podmínek, registrace, umístění, doprava apod.).
  • Příprava podkladů potřebných k účasti na veletrzích.
  • Zpracování žádostí o dotační tituly.
  • Účast a reprezentace společnosti na veletrzích.
  • Komunikace napříč firmou s jednotlivými odděleními.

Co od Vás očekáváme:

  • Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou.
  • Dobrou znalost angličtiny slovem i písmem.
  • Samostatnost, flexibilitu, zodpovědnost.
  • Výborné organizační schopnosti, pečlivost a smysl pro detail.
  • Pokročilou znalost MS Office.
  • Ochotu cestovat a reprezentovat firmu na veletrzích.
  • Zájem o zdravý životní styl a ekologicky šetrné produkty vítán.

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Práci na poloviční úvazek.
  • Finanční ohodnocení až 20 000,- Kč měsíčně.
  • 25 dní dovolené a 2 sick days.
  • Plně hrazenou MultiSport kartu.
  • Služební notebook a telefon.
  • Vzdělávací kurzy a odborná školení.
  • Zaměstnanecké slevy na produkty našich značek.
  • Práci z domova i z kanceláře.
  • Možnost nástupu ihned, nebo dle dohody.

Pokud Vás naše nabídka oslovila, tak neváhejte a pošlete nám svůj životopis.
Těšíme se na Vás.
Místo výkonu práce: Praha-Běchovice (Podnikatelská 566, 190 11), v Mánesově ulici v Praze na Vinohradech, nebo možnost občasné práce z domova.



Benefity


  • Práce z domova
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Slevy na firemní zboží
  • Přátelské prostředí


  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: CRI ameba.eu, s.r.o.
    Lokalita: Praha
    Pracovní pozice: Administrativní pracovník/Back Office administrátor (m/ž)
    Směnnost práce fulltime
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: neuvedeno
    Nabídka přidána: 6. 6. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:

Práce Administrativní pracovník/Back Office administrátor (m/ž): Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovník/Back Office administrátor (m/ž)?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy CRI ameba.eu, s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní pracovník/Back Office administrátor (m/ž) ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě CRI ameba.eu, s.r.o. ještě dnes.
0.0938