Administrativní pracovník/Back Office administrátor (m/ž)

O nás
Jsme nově vzniklá skupina tradičních značek s více než třicetiletou historií v oblasti biopotravin a ekologického zemědělství. Zastřešujeme přední značky jako Lifefood, Country Life a bio nebio a stojíme v čele trhu s biopotravinami, veganskými, raw a bezlepkovými produkty v České republice. Naší vizí je růst společně – s našimi zákazníky, partnery i zaměstnanci.
Pro obchodní oddělení aktuálně obsazujeme pozici Back Office administrátor/ka, neboli podpora obchodního týmu na poloviční úvazek. Hledáme někoho, kdo bude organizovat veletrhy a zpracovávat žádosti o dotační tituly. Uvítáme nadšeného komunikativního týmového hráče, který je schopen pracovat pečlivě, samostatně, je flexibilní a má vůli se učit. Důležitá je komunikativní znalost angličtiny, chuť do práce, pozitivní myšlení a další administrativní a organizační dovednosti.
Náplň práce:
- Organizace veletrhů (zjišťování podmínek, registrace, umístění, doprava apod.).
- Příprava podkladů potřebných k účasti na veletrzích.
- Zpracování žádostí o dotační tituly.
- Účast a reprezentace společnosti na veletrzích.
- Komunikace napříč firmou s jednotlivými odděleními.
Co od Vás očekáváme:
- Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou.
- Dobrou znalost angličtiny slovem i písmem.
- Samostatnost, flexibilitu, zodpovědnost.
- Výborné organizační schopnosti, pečlivost a smysl pro detail.
- Pokročilou znalost MS Office.
- Ochotu cestovat a reprezentovat firmu na veletrzích.
- Zájem o zdravý životní styl a ekologicky šetrné produkty vítán.
Co Vám můžeme nabídnout:
- Práci na poloviční úvazek.
- Finanční ohodnocení až 20 000,- Kč měsíčně.
- 25 dní dovolené a 2 sick days.
- Plně hrazenou MultiSport kartu.
- Služební notebook a telefon.
- Vzdělávací kurzy a odborná školení.
- Zaměstnanecké slevy na produkty našich značek.
- Práci z domova i z kanceláře.
- Možnost nástupu ihned, nebo dle dohody.
Pokud Vás naše nabídka oslovila, tak neváhejte a pošlete nám svůj životopis.
Těšíme se na Vás.
Místo výkonu práce: Praha-Běchovice (Podnikatelská 566, 190 11), v Mánesově ulici v Praze na Vinohradech, nebo možnost občasné práce z domova.
Benefity
- Práce z domova
- Dovolená navíc
- Sickdays
- Finanční bonusy / prémie
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Slevy na firemní zboží
- Přátelské prostředí
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: CRI ameba.eu, s.r.o. Lokalita: Praha Pracovní pozice: Administrativní pracovník/Back Office administrátor (m/ž) Směnnost práce fulltime Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 6. 6. 2025
Pracovní pozice aktivní
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní pracovník/Back Office administrátor (m/ž): Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovník/Back Office administrátor (m/ž)?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy CRI ameba.eu, s.r.o..