Administrativní pracovník / Asistentka / Fakturantka (m/ž)
Gumdrop, s. r. o.
Jsme dynamicky se rozvíjející dopravní společnost, specialisté na sezonní autobusou dopravu do Chorvatska a Itálie. Prioritou je důraz na celkovou kvalitu poskytovaných služeb. K nim patří moderní vozový park, vyškolení řidiči a přátelský přístup řídících operátorů. Vše pro spokojenost našich zákazníků.
Více informací o společnosti naleznete na www.gumdrop.cz
Náplň práce:
• příjem a evidence pošty, kontrola datové schránky, docházka na poštu
• zpracování vyúčtování řidičů, provozních záloh a plateb
• příprava podkladů pro zahraniční daně
• kopírování, scanování, kompletace a archivace dokumentů
• administrativní a organizační podpora mzdového, personálního a finančního oddělení
• příprava měsíčních reportů
• vystavování faktur za poskytnuté služby a spolupráce s finanční účetní
• kontrola správnosti přijatých faktur a jejich evidence v interním programu
• příprava podkladů pro mzdy a roční zúčtování (HPP, DPP, DPČ)
• komunikace s úřady a institucemi, spolupráce s ostatními odděleními
• správa a archivace firemní dokumentace
Nabídka: • pracovní dobu od pondělí do pátku (víkendy volné)
• stabilní zázemí společnosti působící na trhu od roku 1999
• osobní přístup a přátelský kolektiv
• odpovídající mzdové ohodnocení a benefity dle druhu úvazku
• příjemné pracovní prostředí
• kompletní zaučení (praxe není podmínkou)
Mzda: 25 000 - 38 000 Kč/měsíc
Místo práce: Vestec - okres Praha-západ
Termín nástupu: dle dohody
Kontaktní osoba:
Veronika Chriašteľová
Mobil:
E-mail:
Požadavky: • pečlivost, spolehlivost a zodpovědnost
• organizační schopnosti a schopnost samostatné práce
• smysl pro detail, logické uvažování, systematický přístup
• odolnost vůči stresu a opakující se práci
• uživatelskou znalost MS Excel a Word
• řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič
• flexibilitu, schopnost zvládat více úkolů současně
• vynikající znalost češtiny slovem i písmem
• zkušenost s fakturačním programem Pohoda výhodou (není podmínkou)
• základní orientace v oblasti mezd a fakturace výhodou
- Podrobné informace o nabídce práce
Lokalita: Praha-západ Pracovní pozice: Administrativní pracovník / Asistentka / Fakturantka (m/ž) Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 19. 9. 2025
Pracovní pozice aktivní
Práce Administrativní pracovník / Asistentka / Fakturantka (m/ž): Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovník / Asistentka / Fakturantka (m/ž)?
Práce je nabízena v lokalitě Praha-západ.