Administrativní pracovník / Asistentka / Fakturantka (m/ž)

Praha-západ


Gumdrop, s. r. o.

Jsme dynamicky se rozvíjející dopravní společnost, specialisté na sezonní autobusou dopravu do Chorvatska a Itálie. Prioritou je důraz na celkovou kvalitu poskytovaných služeb. K nim patří moderní vozový park, vyškolení řidiči a přátelský přístup řídících operátorů. Vše pro spokojenost našich zákazníků.

Více informací o společnosti naleznete na www.gumdrop.cz

Náplň práce:

• příjem a evidence pošty, kontrola datové schránky, docházka na poštu

• zpracování vyúčtování řidičů, provozních záloh a plateb

• příprava podkladů pro zahraniční daně

• kopírování, scanování, kompletace a archivace dokumentů

• administrativní a organizační podpora mzdového, personálního a finančního oddělení

• příprava měsíčních reportů

• vystavování faktur za poskytnuté služby a spolupráce s finanční účetní

• kontrola správnosti přijatých faktur a jejich evidence v interním programu

• příprava podkladů pro mzdy a roční zúčtování (HPP, DPP, DPČ)

• komunikace s úřady a institucemi, spolupráce s ostatními odděleními

• správa a archivace firemní dokumentace




Nabídka: • pracovní dobu od pondělí do pátku (víkendy volné)

• stabilní zázemí společnosti působící na trhu od roku 1999

• osobní přístup a přátelský kolektiv

• odpovídající mzdové ohodnocení a benefity dle druhu úvazku

• příjemné pracovní prostředí

• kompletní zaučení (praxe není podmínkou)

Mzda: 25 000 - 38 000 Kč/měsíc

Místo práce: Vestec - okres Praha-západ

Termín nástupu: dle dohody

Kontaktní osoba:

Veronika Chriašteľová

Mobil:

E-mail:




Požadavky: • pečlivost, spolehlivost a zodpovědnost

• organizační schopnosti a schopnost samostatné práce

• smysl pro detail, logické uvažování, systematický přístup

• odolnost vůči stresu a opakující se práci

• uživatelskou znalost MS Excel a Word

• řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič

• flexibilitu, schopnost zvládat více úkolů současně

• vynikající znalost češtiny slovem i písmem

• zkušenost s fakturačním programem Pohoda výhodou (není podmínkou)

• základní orientace v oblasti mezd a fakturace výhodou





  • Podrobné informace o nabídce práce
    Lokalita: Praha-západ
    Pracovní pozice: Administrativní pracovník / Asistentka / Fakturantka (m/ž)
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: neuvedeno
    Nabídka přidána: 19. 9. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

Práce Administrativní pracovník / Asistentka / Fakturantka (m/ž): Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovník / Asistentka / Fakturantka (m/ž)?

Práce je nabízena v lokalitě Praha-západ.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní pracovník / Asistentka / Fakturantka (m/ž) ve městě Praha-západ? Pošlete svůj životopis firmě ještě dnes.
0.1224