Administrativní pracovník / Asistent/ka / Fakturant/ka

Vestec, okres Praha-západ, Praha
Najděte si práci či brigádu na portálu JenPráce.cz! Každý den aktuální nabídky v České republice i zahraničí.


O nás

Jsme dynamicky se rozvíjející dopravní společnost, specialisté na sezonní autobusou dopravu do Chorvatska a Itálie. Prioritou je důraz na celkovou kvalitu poskytovaných služeb. K nim patří moderní vozový park, vyškolení řidiči a přátelský přístup řídících operátorů. Vše pro spokojenost našich zákazníků.

Náplň práce:

• příjem a evidence pošty, kontrola datové schránky, docházka na poštu
• zpracování vyúčtování řidičů, provozních záloh a plateb
• příprava podkladů pro zahraniční daně• kopírování, scanování, kompletace a archivace dokumentů
• administrativní a organizační podpora mzdového, personálního a finančního oddělení
• příprava měsíčních reportů
• vystavování faktur za poskytnuté služby a spolupráce s finanční účetní
• kontrola správnosti přijatých faktur a jejich evidence v interním programu
• příprava podkladů pro mzdy a roční zúčtování (HPP, DPP, DPČ)
• komunikace s úřady a institucemi, spolupráce s ostatními odděleními
• správa a archivace firemní dokumentace

Co od Vás očekáváme:

• pečlivost, spolehlivost a zodpovědnost
• organizační schopnosti a schopnost samostatné práce
• smysl pro detail, logické uvažování, systematický přístup
• odolnost vůči stresu a opakující se práci
• uživatelskou znalost MS Excel a Word
• řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič
• flexibilitu, schopnost zvládat více úkolů současně
• vynikající znalost češtiny slovem i písmem
• zkušenost s fakturačním programem Pohoda výhodou (není podmínkou)
• základní orientace v oblasti mezd a fakturace výhodou

Co Vám můžeme nabídnout:

• pracovní dobu od pondělí do pátku (víkendy volné)
• stabilní zázemí společnosti působící na trhu od roku 1999
• osobní přístup a přátelský kolektiv
• odpovídající platové ohodnocení a benefity dle druhu úvazku
• příjemné pracovní prostředí
• kompletní zaučení (praxe není podmínkou)
• nástup dle dohody



Benefity


  • Finanční bonusy / prémie
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Slevy na firemní zboží
  • Zálohy ze mzdy
  • Přátelské prostředí
  • Dog-friendly office
  • Parkoviště


  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: Gumdrop s.r.o.
    Lokalita: Praha
    Pracovní pozice: Administrativní pracovník / Asistent/ka / Fakturant/ka
    Směnnost práce fulltime
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: neuvedeno
    Nabídka přidána: 16. 9. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

Práce Administrativní pracovník / Asistent/ka / Fakturant/ka: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovník / Asistent/ka / Fakturant/ka?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Gumdrop s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní pracovník / Asistent/ka / Fakturant/ka ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě Gumdrop s.r.o. ještě dnes.
0.1208