Administrativní pracovnice skladového systému - back office m/ž

Mělník


Administrativní pracovník / pracovnice skladového systému - pracovník / pracovnice back office

Zahradnické centrum Jelínek s.r.o.

Zahradnické centrum Jelínek je moderní rodinná firma s dlouholetou tradicí. Na ploše 10 000 m² nabízíme široký sortiment rostlin, zahradnických potřeb a dekorací. Součástí našeho areálu je i oblíbená kavárna, kam si zákazníci rádi přijdou odpočinout. Specializujeme se na zapěstované živé ploty a vzrostlé stromy pro okamžitý efekt zeleně. Zakládáme si na vstřícném přístupu k zákazníkům, přátelské atmosféře a kvalitě služeb.

Více informací o společnosti naleznete na www.zahradnictvi-jelinek.cz.

Máte rád/a pořádek, vyznáte se ve skladovém hospodářství a práce na počítači vás baví?

Náplň práce:

• naskladňování zboží do skladového systému (Winshop)

• drobné účetnické úkony (zápočty, dobropisy, aj.)

• vedení evidence odpisů zboží, reklamací a expirací

• spolupráce s hlavní účetní

• běžná administrativa

• spolupráce s kolegy napříč firmou – žádný stereotyp, ale týmová práce

• podíl na inventurách a dalších činnostech, která vás posune dál

• objednávání zboží dle skladových zásob a statistik prodeje

• vyhledávání nových obchodních příležitostí, podnikatelské myšlení

• občasná výpomoc na pokladně




Nabídka: • plný pracovní úvazek, možno i zkrácený

• pružná pracovní doba – standardně Po-Pá, s pevnou částí 8:30 – 15:00

• osobní ohodnocení /prémie/ vánoční bonusy

• každoroční navýšení mzdy

• příspěvek na stravu až 2.583 Kč měsíčně (123 Kč/odpracovaný den)

• zaměstnanecké slevy na nákup zboží v našem zahradnickém centru a kavárně

• bezplatné parkování pro auto, kolo nebo motorku přímo v areálu firmy.

• možnost si napracovat hodiny

• osobní rozvoj a školení

• odměna za doporučení nového kolegy ve výši 10 000 Kč (vyplaceno po skončení jeho zkušební doby)

Místo práce: Veltrusy - okres Mělník

Termín nástupu: možný ihned

Kontaktní osoba:

Lenka Jelínková

E-mail:

Pokud máte zájem o tuto pozici, zašlete nám svůj životopis a motivační dopis. Těšíme se na vaše životopisy!




Požadavky: • minimálně SŠ ekonomické vzdělání s maturitou nebo VŠ

• dobrá znalost práce na počítači MS Word, Outlook, především Excel na dobré úrovni

• pečlivost, spolehlivost, zodpovědnost a samostatný přístup k práci

• zkušenosti v oblasti sklad. hospodářství a administrativě výhodou





  • Podrobné informace o nabídce práce
    Lokalita: Mělník
    Pracovní pozice: Administrativní pracovnice skladového systému - back office m/ž
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: neuvedeno
    Nabídka přidána: 8. 8. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

Práce Administrativní pracovnice skladového systému - back office m/ž: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovnice skladového systému - back office m/ž?

Práce je nabízena v lokalitě Mělník.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní pracovnice skladového systému - back office m/ž ve městě Mělník? Pošlete svůj životopis firmě ještě dnes.
0.1966