Administrativní pracovnice personálního oddělení Praha, Chodov
Nabídka: administrativní pracovnice personálního oddělení Praha, Chodov
Přijmeme administrativní pracovnici personálního oddělení na HPP na plný úvazek, pracoviště Praha 4, u stanice Metra Chodov.
Pracovní náplň:
- Zpracovávání personální agendy společnosti
- Zajišťování veškeré agendy spojené se vznikem, průběhem a ukončení pracovních poměrů.
- Zpracování a evidence dohod o pracích konaných mimo pracovní poměr
- Udržování aktuální databáze zaměstnanců, správa dat
- Samostatné zadávání dat a vyhotovení potřebných sestav a přehledů, rozborů a analýz z personálních dat.
- Úzká spolupráce se mzdovou účtárnou a manažery zakázek
Požadujeme:
- Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
- Dobré komunikační a organizační dovednosti
- Samostatnost, zodpovědnost, spolehlivost
- Dobrá znalost MS Office
- Zkušenost na obdobné pozici výhodou
- Nástup ihned
Nabízíme:
- Zázemí silné a stabilní společnosti
- Možnost vzdělávání a osobního rozvoje
- 35.000 Kč/ měsíc – možno i zkrácený úvazek
- 25 dní dovolené
- Pracovní doba pondělí až pátek od 7,00 hod.
Požadavky: Středoškolské vzdělání s maturitou, Dobrá znalost MS Office
- Podrobné informace o nabídce práce
Lokalita: Praha hl.m. Pracovní pozice: Administrativní pracovnice personálního oddělení Praha, Chodov Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 35000 Kč za měsíc Nabídka přidána: 20. 5. 2025
Pracovní pozice aktivní
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní pracovnice personálního oddělení Praha, Chodov: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovnice personálního oddělení Praha, Chodov?
Práce je nabízena v lokalitě Praha hl.m..
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 35000 Kč za měsíc.