Administrativní pracovnice – office manager

Karlovy Vary


Informace
Informace o pracovním místě

Do 4* hotelu v lázeňském centru Karlových Varů přijmeme pracovnici pro vedení provozní a personální administrativy.

Popis práce

Personalistika

• Organizace náboru nových zaměstnanců-inzerce, spolupráce s ÚP apod., uvedení nových zaměstnanců do provozu, příprava podkladů pro pohovory s uchazeči

• Spolupráce na plánování směn zaměstnanců

• Další administrativní činnosti spojené s personalistikou

Objednávky zboží

• Zajištění objednávek, komunikace s dodavateli, kontrola faktur a dodávek apod.

• Úzká spolupráce se středisky na dodávkách zboží a surovin

Zajištění hotelové administrativy, organizace a vedení kanceláře

• Příprava účetních a personálních pokladů pro externí účetní firmu

• Správa provozních pokladen

• Vedení a archivace smluvní dokumentace

• Zasílání měsíčních reportů na příslušné úřady

• Dle zájmu a časových možnostech lze spolupracovat s vedením hotelu na analýzách a kontrole provozu, digitalizaci a zefektivnění firemních procesů
Co od vás očekáváme
• SŠ/VŠ vzdělání, nebo studium VŠ

• Dobrou znalost práce s PC (především programy MS Office, vytváření tabulek, ovládání Excelu atd.), práce s internetem a sociálními sítěmi, výhodou zájem o aplikace AI a jejich integrace do firemních procesů

• ČJ na úrovni rodilý mluvčí, znalost AJ a dalších jazyků výhodou

• Zkušenosti a praxi v administrativní činnosti a na pozici asistentky, stejně jako znalost hotelového prostředí oceníme, ale nejsou podmínkou (nezkušené pracovité uchazečky rádi kvalitně zaučíme). Velkou výhodou zkušenosti v personalistice, HR.

• Pozitivní přístup, mírnou a nekonfliktní povahu, férové jednání a maximální loajalitu

• Schopnost samostatně řešit problémy, oceníme analytické myšlení

• Zájem posunout firemní kulturu k moderní, efektivní a přátelské firmě
Co vám nabízíme
• Dlouhodobou a stabilní práci na HPP dle preferencí uchazeče plný, nebo poloviční úvazek nebo DPP, DPČ. Lze měnit v průběhu zaměstnání dle životní situace.

• Velmi atraktivní finanční ohodnocení v závislosti na schopnostech a časových možnostech s dostatkem volného času

• Pracovní doba po-pát. – možnosti úvazeků (30 hod týdně) 8:00-14:00 hod /nebo plný úvazek 7 (8:00)-15 (16:00) hod. Víkendy volné. Pracovní dobu lze částečně upravit dle možností uchazeče - upřesníme při vstupním pohovoru, nebo své požadavky uvádějte při prvním kontaktu.

• Kvalitní personální stravování, další možné bonusy dle preference uchazeče

• Práce vhodná pro pracovité absolventky, nebo studentky dálkového studia, ženy na MD apod.

  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: FIBRO, spol. s r.o.
    Lokalita: Karlovy Vary
    Odvětví práce: Administrativa
    Pracovní pozice: Administrativní pracovnice – office manager
    Směnnost práce Plný, Zkrácený
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: neuvedeno
    Nabídka přidána: 29. 7. 2025
    Pracovní pozice aktivní
    Požadavky na kandidáta
    Min. vzdělání Středoškolské
Odpovědět na inzerát
    22 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.

Práce Administrativní pracovnice – office manager: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovnice – office manager?

Práce je nabízena v lokalitě Karlovy Vary.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy FIBRO, spol. s r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní pracovnice – office manager ve městě Karlovy Vary? Pošlete svůj životopis firmě FIBRO, spol. s r.o. ještě dnes.
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Karlovy Vary - Administrativa
0.1315