Administrativní pracovnice – office manager

Karlovy Vary

Informace o pracovním místě

Do 4* hotelu v lázeňském centru Karlových Varů přijmeme pracovnici pro vedení provozní a personální administrativy.

Popis práce

Personalistika

    • náboru nových zaměstnanců-inzerce, spolupráce s ÚP apod., uvedení nových zaměstnanců do provozu, příprava podkladů pro pohovory s uchazeči
    • na plánování směn zaměstnanců
    • administrativní činnosti spojené s personalistikou
  • zboží
    • objednávek, komunikace s dodavateli, kontrola faktur a dodávek apod.
    • spolupráce se středisky na dodávkách zboží a surovin

Zajištění hotelové administrativy, organizace a vedení kanceláře

    • účetních a personálních pokladů pro externí účetní firmu
    • provozních pokladen
    • a archivace smluvní dokumentace
    • měsíčních reportů na příslušné úřady
    • zájmu a časových možnostech lze spolupracovat s vedením hotelu na analýzách a kontrole provozu, digitalizaci a zefektivnění firemních procesů

Co do vás očekáváme

  • vzdělání, nebo studium VŠ
  • znalost práce s PC (především programy MS Office, vytváření tabulek, ovládání Excelu atd.), práce s internetem a sociálními sítěmi, výhodou zájem o aplikace AI a jejich integrace do firemních procesů
  • na úrovni rodilý mluvčí, znalost AJ a dalších jazyků výhodou
  • a praxi v administrativní činnosti a na pozici asistentky, stejně jako znalost hotelového prostředí oceníme, ale nejsou podmínkou (nezkušené pracovité uchazečky rádi kvalitně zaučíme). Velkou výhodou zkušenosti v personalistice, HR.
  • přístup, mírnou a nekonfliktní povahu, férové jednání a maximální loajalitu
  • samostatně řešit problémy, oceníme analytické myšlení
  • posunout firemní kulturu k moderní, efektivní a přátelské firmě

Co nabízíme

  • a stabilní práci na HPP dle preferencí uchazeče plný, nebo poloviční úvazek nebo DPP, DPČ. Lze měnit v průběhu zaměstnání dle životní situace.

-Velmi atraktivní finanční ohodnocení v závislosti na schopnostech a časových možnostech s dostatkem volného času

  • doba po-pát. – možnosti úvazeků (30 hod týdně) 8:00-14:00 hod /nebo plný úvazek 7 (8:00)-15 (16:00) hod. Víkendy volné. Pracovní dobu lze částečně upravit dle možností uchazeče - upřesníme při vstupním pohovoru, nebo své požadavky uvádějte při prvním kontaktu.
  • personální stravování, další možné bonusy dle preference uchazeče
  • vhodná pro pracovité absolventky, nebo studentky dálkového studia, ženy na MD apod.


  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: GMCO a.s.
    Lokalita: Karlovy Vary
    Odvětví práce: Administrativní pracovník
    Pracovní pozice: Administrativní pracovnice – office manager
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: neuvedeno
    Nabídka přidána: 5. 8. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

Práce Administrativní pracovnice – office manager: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovnice – office manager?

Práce je nabízena v lokalitě Karlovy Vary.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy GMCO a.s..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní pracovnice – office manager ve městě Karlovy Vary? Pošlete svůj životopis firmě GMCO a.s. ještě dnes.
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Karlovy Vary - Administrativní pracovník
0.1593