Administrativní pracovnice – office manager
Informace o pracovním místě
Do 4* hotelu v lázeňském centru Karlových Varů přijmeme pracovnici pro vedení provozní a personální administrativy.
Popis práce:
Základní činnosti-zkrácený úvazek:
Personalistika
- náboru nových zaměstnanců-inzerce, spolupráce s ÚP apod., uvedení nových zaměstnanců do provozu, příprava podkladů pro pohovory s uchazeči
- na plánování směn zaměstnanců
- administrativní činnosti spojené s personalistikou
- zboží
- objednávek, komunikace s dodavateli, kontrola faktur a dodávek apod.
- spolupráce se středisky na dodávkách zboží a surovin
- hotelové administrativy, organizace a vedení kanceláře
- účetních a personálních pokladů pro externí účetní firmu
- provozních pokladen
- a archivace smluvní dokumentace
- měsíčních reportů na příslušné úřady
- činnosti - v rámci plného úvazku:
- zájmu o IT technologie a se znalostí používání pokročilých funkcí Excelu, nebo praktického využití moderních technologií a AI nástrojů lze spolupracovat s vedením hotelu na analýzách a kontrole provozu, digitalizaci a zefektivnění firemních procesů. V budoucnu možnost podílet se na řízení ubytovacího úseku.
Co do vás očekáváme
- vzdělání, nebo studium VŠ
- znalost práce s PC (především programy MS Office), práce s internetem a sociálními sítěmi, výhodou zájem o aplikace AI a jejich integrace do firemních procesů
- na úrovni rodilý mluvčí, znalost AJ a dalších jazyků výhodou
- a praxi v administrativní činnosti a na pozici asistentky, stejně jako znalost hotelového prostředí oceníme, ale nejsou podmínkou (nezkušené pracovité uchazečky rádi kvalitně zaučíme). Velkou výhodou zkušenosti v personalistice, HR.
- přístup, mírnou a nekonfliktní povahu, férové jednání a maximální loajalitu
- samostatně řešit problémy, oceníme analytické myšlení
- posunout firemní kulturu k moderní, efektivní a přátelské firmě
Co nabízíme
- a stabilní práci na HPP dle preferencí uchazeče plný, nebo poloviční úvazek nebo DPP, DPČ. Lze měnit v průběhu zaměstnání dle životní situace.
-Atraktivní finanční ohodnocení v závislosti na schopnostech a časových možnostech s dostatkem volného času
- doba po-pát. – možnosti úvazků (30 hod týdně-zkrácený úvazek) 8:00-14:00 hod /nebo plný úvazek 7:00 (8:00)-15:00 (16:00) hod. Víkendy volné. Pracovní dobu lze částečně upravit dle možností uchazeče - upřesníme při vstupním pohovoru, nebo své požadavky uvádějte při prvním kontaktu.
- personální stravování, další možné bonusy dle preference uchazeče
- vhodná pro pracovité absolventky, nebo studentky dálkového studia, ženy na MD apod.
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: FIBRO, spol. s r.o. Lokalita: Karlovy Vary Odvětví práce: Office Manager Pracovní pozice: Administrativní pracovnice – office manager Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 2. 10. 2025
Pracovní pozice aktivní
21 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
Práce Administrativní pracovnice – office manager: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovnice – office manager?
Práce je nabízena v lokalitě Karlovy Vary.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy FIBRO, spol. s r.o..
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní pracovnice – office manager ve městě Karlovy Vary?
Pošlete svůj životopis firmě FIBRO, spol. s r.o. ještě dnes.
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Karlovy Vary - Office Manager
Hledáte brigády v Karlovy Vary? Podívejte se na všechy aktuální brigády a možnosti přivýdělků.
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Karlovy Vary - Office Manager
Hledáte brigády v Karlovy Vary? Podívejte se na všechy aktuální brigády a možnosti přivýdělků.