Administrativní pracovnice – office manager
Informace o pracovním místě
Do 4* hotelu v lázeňském centru Karlových Varů přijmeme pracovnici pro vedení provozní a personální administrativy.
Popis práce:
Základní činnosti-zkrácený úvazek:
Personalistika
• Organizace náboru nových zaměstnanců-inzerce, spolupráce s ÚP apod., uvedení nových zaměstnanců do provozu, příprava podkladů pro pohovory s uchazeči
• Spolupráce na plánování směn zaměstnanců
• Další administrativní činnosti spojené s personalistikou
Objednávky zboží
• Zajištění objednávek, komunikace s dodavateli, kontrola faktur a dodávek apod.
• Úzká spolupráce se středisky na dodávkách zboží a surovin
Zajištění hotelové administrativy, organizace a vedení kanceláře
• Příprava účetních a personálních pokladů pro externí účetní firmu
• Správa provozních pokladen
• Vedení a archivace smluvní dokumentace
• Zasílání měsíčních reportů na příslušné úřady
• Tvorba zázemí pro vedení hotelu – časování schůzek a příprava podkladů, řešení požadavků státní správy, komunikace s AHR apod.
Další činnosti - v rámci plného úvazku:
• Dle zájmu o IT technologie a se znalostí používání pokročilých funkcí Excelu, nebo praktického využití moderních technologií a AI nástrojů lze spolupracovat s vedením hotelu na analýzách a kontrole provozu, digitalizaci a zefektivnění firemních procesů. V budoucnu možnost podílet se na řízení ubytovacího úseku.
Co do vás očekáváme
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: FIBRO, spol. s r.o. Lokalita: Karlovy Vary Pracovní pozice: Administrativní pracovnice – office manager Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 3. 11. 2025
Pracovní pozice aktivní
Práce Administrativní pracovnice – office manager: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovnice – office manager?
Práce je nabízena v lokalitě Karlovy Vary.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy FIBRO, spol. s r.o..