Administrativní pracovnice – office manager

Karlovy Vary

Informace o pracovním místě

Do 4* hotelu v lázeňském centru Karlových Varů přijmeme pracovnici pro vedení provozní a personální administrativy.

Popis práce:

Základní činnosti-zkrácený úvazek:

Personalistika

• Organizace náboru nových zaměstnanců-inzerce, spolupráce s ÚP apod., uvedení nových zaměstnanců do provozu, příprava podkladů pro pohovory s uchazeči

• Spolupráce na plánování směn zaměstnanců

• Další administrativní činnosti spojené s personalistikou

Objednávky zboží

• Zajištění objednávek, komunikace s dodavateli, kontrola faktur a dodávek apod.

• Úzká spolupráce se středisky na dodávkách zboží a surovin

Zajištění hotelové administrativy, organizace a vedení kanceláře

• Příprava účetních a personálních pokladů pro externí účetní firmu

• Správa provozních pokladen

• Vedení a archivace smluvní dokumentace

• Zasílání měsíčních reportů na příslušné úřady

• Tvorba zázemí pro vedení hotelu – časování schůzek a příprava podkladů, řešení požadavků státní správy, komunikace s AHR apod.

Další činnosti - v rámci plného úvazku:

• Dle zájmu o IT technologie a se znalostí používání pokročilých funkcí Excelu, nebo praktického využití moderních technologií a AI nástrojů lze spolupracovat s vedením hotelu na analýzách a kontrole provozu, digitalizaci a zefektivnění firemních procesů. V budoucnu možnost podílet se na řízení ubytovacího úseku.

Co do vás očekáváme

Odpovědět na inzerát
    62 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.

Práce Administrativní pracovnice – office manager: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovnice – office manager?

Práce je nabízena v lokalitě Karlovy Vary.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy FIBRO, spol. s r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní pracovnice – office manager ve městě Karlovy Vary? Pošlete svůj životopis firmě FIBRO, spol. s r.o. ještě dnes.
0.1253