Administrativní pracovnice, fakturantka, asistentka prodeje

Roudnice

Hledáme kolegyni/kolegu na pozici
administrativní pracovnice, fakturantka, asistentka prodeje, která bude
zajišťovat chod kanceláře, fakturaci, vedení pokladny, komunikaci s úřady. 

Požadujeme pečlivost,
zodpovědnost, samostatnost, aktivní přístup, flexibilitu, smysl pro týmovou
práci, příjemné vystupování, řidičské oprávnění skupiny B, minimálně základní
znalost práce na PC (MS Office), a uvítáme znalost cizích jazyků (není
podmínkou).

Nabízíme zázemí společnosti
s dlouholetou tradicí, přátelské prostředí, podporu v dalším
vzdělávání, prostor pro seberealizaci, jednosměnný provoz, volné víkendy, výši
mzdy po zapracování 28 - 30 000,- Kč hrubého měsíčně s možností dalšího růstu.

Místo výkonu práce: Roudnice u Hradce Králové









Kontakt: Personální oddělení, tel.: , email: 

Odpovědět na inzerát
    90 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
Zajímavé nabídky práce v okolí:

Práce Administrativní pracovnice, fakturantka, asistentka prodeje: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovnice, fakturantka, asistentka prodeje?

Práce je nabízena v lokalitě Roudnice.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy AJK CZ s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní pracovnice, fakturantka, asistentka prodeje ve městě Roudnice? Pošlete svůj životopis firmě AJK CZ s.r.o. ještě dnes.
0.1265