Administrativní pracovnice, fakturantka, asistentka prodeje

Hradec Králové


Hledáme kolegyni/kolegu na pozici administrativní pracovnice, fakturantka, asistentka prodeje, která bude zajišťovat chod kanceláře, fakturaci, vedení pokladny, komunikaci s úřady.


Nabídka: Nabízíme zázemí společnosti s dlouholetou tradicí, přátelské prostředí, podporu v dalším vzdělávání, prostor pro seberealizaci, jednosměnný provoz (7.00 – 15.30 h.), volné víkendy, výši mzdy 28 - 30 000,- Kč hrubého měsíčně.

Místo výkonu práce: Roudnice u Hradce Králové




Požadavky: Požadujeme pečlivost, zodpovědnost, samostatnost, aktivní přístup, flexibilitu, smysl pro týmovou práci, příjemné vystupování, řidičské oprávnění skupiny B, minimálně základní znalost práce na PC (MS Office), a uvítáme znalost cizích jazyků (není podmínkou).



  • Podrobné informace o nabídce práce
    Lokalita: Hradec Králové
    Pracovní pozice: Administrativní pracovnice, fakturantka, asistentka prodeje
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: 28000 - 30000 Kč za měsíc
    Nabídka přidána: 19. 10. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    16 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.

Práce Administrativní pracovnice, fakturantka, asistentka prodeje: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovnice, fakturantka, asistentka prodeje?

Práce je nabízena v lokalitě Hradec Králové.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 28000 - 30000 Kč za měsíc.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní pracovnice, fakturantka, asistentka prodeje ve městě Hradec Králové? Pošlete svůj životopis firmě ještě dnes.
0.1684