Administrativní pracovnice, fakturantka, asistentka prodeje
Hledáme kolegyni/kolegu na pozici administrativní pracovnice, fakturantka, asistentka prodeje, která bude zajišťovat chod kanceláře, fakturaci, vedení pokladny, komunikaci s úřady.
Nabídka: Nabízíme zázemí společnosti s dlouholetou tradicí, přátelské prostředí, podporu v dalším vzdělávání, prostor pro seberealizaci, jednosměnný provoz (7.00 – 15.30 h.), volné víkendy, výši mzdy 28 - 30 000,- Kč hrubého měsíčně.
Místo výkonu práce: Roudnice u Hradce Králové
Požadavky: Požadujeme pečlivost, zodpovědnost, samostatnost, aktivní přístup, flexibilitu, smysl pro týmovou práci, příjemné vystupování, řidičské oprávnění skupiny B, minimálně základní znalost práce na PC (MS Office), a uvítáme znalost cizích jazyků (není podmínkou).
- Podrobné informace o nabídce práce
Lokalita: Hradec Králové Pracovní pozice: Administrativní pracovnice, fakturantka, asistentka prodeje Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 28000 - 30000 Kč za měsíc Nabídka přidána: 19. 10. 2025
Pracovní pozice aktivní
Práce Administrativní pracovnice, fakturantka, asistentka prodeje: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovnice, fakturantka, asistentka prodeje?
Práce je nabízena v lokalitě Hradec Králové.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 28000 - 30000 Kč za měsíc.