Administrativní pracovnice, asistentka v advokátní kanceláři

Brno-město, Brno
  • Směnnost: Jednosměnný provoz
  • Min. požadované vzdělání: ÚSV s maturitou
  • Počet pracovních míst: 1
  • Pracovněprávní vztah: Pracovní poměr - plný úvazek
  • Vhodnost pracovního místa pro typy zaměstnanců: AbsolventyZdravé osoby
  • Nabízená mzda: 30 000 Kč/měsíc

První kontakt e-mailem:

Hledáme administrativní asistentku pro advokátní kancelář v centru Brna. Požadujeme vynikající znalost práce s dokumenty a spisovým materiálem, znalost AJ nebo NJ, jakýkoli další cizí jazyk výhodou, orientaci v oboru administrativa, zkušenosti s přípravou dokumentů pro účetní, fakturací, vedením pokladny jsou vítány. Dále požadujeme vysokou loajalitu a spolehlivost, pečlivost, časovou flexibilitu a dobrou znalost práce na PC. Nabízíme stabilní pracovní pozici, vynikající kolektiv, příjemné pracovní prostředí v zavedené advokátní kanceláři v centru Brna, pracovní dobu od 8:00 h - 16:30 h, odpovídající ohodnocení, řádné zaškolení.

stravenkový paušál, personal days (obdoba sick days), právní služby s výraznou zaměstnaneckou slevou, možnosti dalšího vzdělávání

Mapa umístění pracoviště:
Odpovědět na inzerát
    6 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.

Práce Administrativní pracovnice, asistentka v advokátní kanceláři: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovnice, asistentka v advokátní kanceláři?

Práce je nabízena v lokalitě Brno.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 30 000 Kč/měsíc.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Vašíček a partneři s.r.o., advokátní kancelář.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní pracovnice, asistentka v advokátní kanceláři ve městě Brno? Pošlete svůj životopis firmě Vašíček a partneři s.r.o., advokátní kancelář ještě dnes.
0.1239