Administrativní pracovnice, asistentka v advokátní kanceláři
Směnnost: Jednosměnný provoz
Min. požadované vzdělání: ÚSV s maturitou
Počet pracovních míst: 1
Pracovněprávní vztah: Pracovní poměr - plný úvazek
Vhodnost pracovního místa pro typy zaměstnanců: AbsolventyZdravé osoby
Nabízená mzda: 30 000 Kč/měsíc
První kontakt e-mailem:
Hledáme administrativní asistentku pro advokátní kancelář v centru Brna. Požadujeme vynikající znalost práce s dokumenty a spisovým materiálem, znalost AJ nebo NJ, jakýkoli další cizí jazyk výhodou, orientaci v oboru administrativa, zkušenosti s přípravou dokumentů pro účetní, fakturací, vedením pokladny jsou vítány. Dále požadujeme vysokou loajalitu a spolehlivost, pečlivost, časovou flexibilitu a dobrou znalost práce na PC. Nabízíme stabilní pracovní pozici, vynikající kolektiv, příjemné pracovní prostředí v zavedené advokátní kanceláři v centru Brna, pracovní dobu od 8:00 h - 16:30 h, odpovídající ohodnocení, řádné zaškolení.
stravenkový paušál, personal days (obdoba sick days), právní služby s výraznou zaměstnaneckou slevou, možnosti dalšího vzdělávání
Mapa umístění pracoviště:
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Vašíček a partneři s.r.o., advokátní kancelář Lokalita: Brno Pracovní pozice: Administrativní pracovnice, asistentka v advokátní kanceláři Směnnost práce Jednosměnný provoz Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 30 000 Kč/měsíc Nabídka přidána: 22. 11. 2025
Pracovní pozice aktivní
Práce Administrativní pracovnice, asistentka v advokátní kanceláři: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovnice, asistentka v advokátní kanceláři?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 30 000 Kč/měsíc.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Vašíček a partneři s.r.o., advokátní kancelář.