Administrativní pracovnice – asistentka

Mladá Boleslav


• Administrativní úkony v souvislosti s provozem a správou nemovitostí a stavební činností.

• Příprava smluv, bankovní platby, faktury, statistiky, komunikace s dodavateli (vodovody, ČEZ, správci nem.) a jednání s nájemci.


Nabídka: • Výborné finanční ohodnocení

• Osmihodinová pracovní doba bez přesčasů

• Pestrou práci v přátelském kolektivu

• Služební telefon s neomezeným tarifem

• Důkladné zaškolení, know-how

• Sick Days 4 dny

• Jazykové kurzy

• Případné další volno po dohodě

• Parkování u kanceláře

• Příspěvek na obědy 1500 Kč/měs. (po zk. době)

• Příspěvek na kartu do fitka, 500 Kč / měsíc (po zkušební době)

• Další osobnostní rozvoj a trénink dovedností

• Výkonnostní odměny

• Zázemí stabilní společnosti

Nástup: 25/8/2025


Požadavky: • Organizační schopnosti

• Spolehlivost, flexibilitu, samostatnost

• Komunikativnost

• Znalost práce s PC (MS office, e-mail, web)

• Středoškolské vzdělání

• Řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič

• Uvítáme (ale není podmínkou!) například zkušenosti ve vyplňování žádostí o stavební a jiné dotace, orientaci ve stavebním řízení, znalost stavebních materiálů atd.



Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:

Práce Administrativní pracovnice – asistentka: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovnice – asistentka?

Práce je nabízena v lokalitě Mladá Boleslav.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní pracovnice – asistentka ve městě Mladá Boleslav? Pošlete svůj životopis firmě ještě dnes.
0.1604