Administrativní pracovnice – asistentka
• Administrativní úkony v souvislosti s provozem a správou nemovitostí a stavební činností.
• Příprava smluv, bankovní platby, faktury, statistiky, komunikace s dodavateli (vodovody, ČEZ, správci nem.) a jednání s nájemci.
Nabídka: • Výborné finanční ohodnocení
• Osmihodinová pracovní doba bez přesčasů
• Pestrou práci v přátelském kolektivu
• Služební telefon s neomezeným tarifem
• Důkladné zaškolení, know-how
• Sick Days 4 dny
• Jazykové kurzy
• Případné další volno po dohodě
• Parkování u kanceláře
• Příspěvek na obědy 1500 Kč/měs. (po zk. době)
• Příspěvek na kartu do fitka, 500 Kč / měsíc (po zkušební době)
• Další osobnostní rozvoj a trénink dovedností
• Výkonnostní odměny
• Zázemí stabilní společnosti
Nástup: 25/8/2025
Požadavky: • Organizační schopnosti
• Spolehlivost, flexibilitu, samostatnost
• Komunikativnost
• Znalost práce s PC (MS office, e-mail, web)
• Středoškolské vzdělání
• Řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič
• Uvítáme (ale není podmínkou!) například zkušenosti ve vyplňování žádostí o stavební a jiné dotace, orientaci ve stavebním řízení, znalost stavebních materiálů atd.
- Podrobné informace o nabídce práce
Lokalita: Mladá Boleslav Pracovní pozice: Administrativní pracovnice – asistentka Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 12. 7. 2025
Pracovní pozice aktivní
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní pracovnice – asistentka: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovnice – asistentka?
Práce je nabízena v lokalitě Mladá Boleslav.