Administrativní pracovnice – asistentka

• Administrativní úkony v souvislosti s provozem a správou nemovitostí a stavební činností.
• Příprava smluv, bankovní platby, faktury, statistiky, komunikace s dodavateli (vodovody, ČEZ, správci nem.) a jednání s nájemci.
Požadujeme:
• Organizační schopnosti
• Spolehlivost, flexibilitu, samostatnost
• Komunikativnost
• Znalost práce s PC (MS office, e-mail, web)
• Středoškolské vzdělání
• Řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič
• Uvítáme (ale není podmínkou!) například zkušenosti ve vyplňování žádostí o stavební a jiné dotace, orientaci ve stavebním řízení, znalost stavebních materiálů atd.
Nabízíme:
• Výborné finanční ohodnocení
• Osmihodinová pracovní doba bez přesčasů
• Pestrou práci v přátelském kolektivu
• Služební telefon s neomezeným tarifem
• Důkladné zaškolení, know-how
• Sick Days 4 dny
• Jazykové kurzy
• Případné další volno po dohodě
• Parkování u kanceláře
• Příspěvek na obědy 1500 Kč/měs. (po zk. době)
• Příspěvek na kartu do fitka, 500 Kč / měsíc (po zkušební době)
• Další osobnostní rozvoj a trénink dovedností
• Výkonnostní odměny
• Zázemí stabilní společnosti
Nástup: 25/8/2025
Vzdělání:
SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské
Pozice:
Pracovník back office, Administrativní pracovník
Typ pracovního poměru:
Plný úvazek
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: CRI ameba.eu, s.r.o. Lokalita: Mladá Boleslav Pracovní pozice: Administrativní pracovnice – asistentka Směnnost práce Plný úvazek Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 13. 7. 2025
Pracovní pozice aktivní
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní pracovnice – asistentka: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovnice – asistentka?
Práce je nabízena v lokalitě Mladá Boleslav.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy CRI ameba.eu, s.r.o..