Administrativní pracovnice / asistentka (m/ž)

Liberec


Zprostředkováváme personální inzerci pro klienta, kterým je menší firma z Liberce.

Náplň práce:

• správa kancelářských dokumentů, pošty, faktur, …

• tvorba a registrace faktur, objednávek a běžné korespondence




Nabídka: • práce v malém kolektivu v pěkném prostředí

• možná i zkrácená pracovní doba

• po úspěšném zapracování dobré mzdové podmínky

Místo práce: Liberec

Termín nástupu: ihned / dle dohody

V případě, že Vás tato pracovní pozice zaujala, zašlete nám, prosím, Váš životopis s názvem pracovní pozice, o kterou se ucházíte.

Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu:

Vybraní uchazeči budou pozváni k osobnímu pohovoru.




Požadavky: • SŠ vzdělání

• práce na PC nutná

• znalost cizího jazyka vítán (není podmínkou)

Výhodou:

• zkušenost v administrativě a alespoň částečná znalost účetnictví

Vhodné i pro bývalou účetní apod.





  • Podrobné informace o nabídce práce
    Lokalita: Liberec
    Pracovní pozice: Administrativní pracovnice / asistentka (m/ž)
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: neuvedeno
    Nabídka přidána: 6. 6. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    7 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
Zajímavé nabídky práce v okolí:

Práce Administrativní pracovnice / asistentka (m/ž): Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovnice / asistentka (m/ž)?

Práce je nabízena v lokalitě Liberec.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní pracovnice / asistentka (m/ž) ve městě Liberec? Pošlete svůj životopis firmě ještě dnes.
0.1032