Administrativní práce s účetními doklady

O nás
Pro účetní firmu administrativně zpracovávat doklady. Jednoduchá činnost, ale náročná na přesnost.
Náplň práce:
Pro účetní firmu administrativně zpracovávat doklady. Jednoduchá činnost, ale náročná na přesnost.
Co od Vás očekáváme:
Osobní zodpovědnost a přesnost evidence dokladů, znalosr základů jednoduchého účetnictví, resp. daňové evidence.
Co Vám můžeme nabídnout:
Práci v kanceláři, možnost zakoupení obědů v blízké školní jídelně. Provádění prací v polovině srpna a celé září 2025.
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Miroslav Lorenc Lokalita: Hradec Králové Pracovní pozice: Administrativní práce s účetními doklady Směnnost práce parttime Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 150 – 200 Kč / hod Nabídka přidána: 3. 8. 2025
Pracovní pozice aktivní
16 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
Práce Administrativní práce s účetními doklady: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní práce s účetními doklady?
Práce je nabízena v lokalitě Hradec Králové.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 150 – 200 Kč / hod.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Miroslav Lorenc.
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní práce s účetními doklady ve městě Hradec Králové?
Pošlete svůj životopis firmě Miroslav Lorenc ještě dnes.